Foto: F64

“LDz Cargo” līdz šim pārvadājis par 40% vairāk graudu kravu nekā prognozēts 0

Šajā ražas novākšanas sezonā pa VAS “Latvijas dzelzceļš” (LDz) infrastruktūru pārvadāto vietējo graudkopju produkcijas apjoms būtiski pārsniegs sākotnēji plānotās prognozes. Par to liecina SIA “LDz Cargo” līdzšinējais pārvadāto graudu kravu skaits.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 sieviešu un 5 vīriešu vārdus, kas nes laimi to īpašniekiem
Kokteilis
Numeroloģijas tests: aprēķini savu laimīgo skaitli un uzzini, ko tas par tevi atklāj 10
Aivars Lembergs sašutis par kārtējo slogu uz Latvijas patērētāju kakla: “Tā mēs iegriezām Krievijai – pērkam dārgākus dārzeņus no Krievijas”
Lasīt citas ziņas

Vēl pirms ražas sezonas sākšanās, tiekoties ar zemkopības ministru Kasparu Gerhardu, tika izteiktas prognozes un graudkopjiem tika apsolīts, ka ražas sezonas laikā tiks pārvadāti aptuveni 2000 vagoni ar graudiem. Taču, ņemot vērā līdz šim pārvadāto apjomu, šīs prognozes tiks pārsniegtas.

Līdz šodienai, 27.augustam, SIA “LDz Cargo” sadarbībā ar SIA “LDz Loģistika” pa VAS “Latvijas dzelzceļš” (LDz) infrastruktūru ir pārvadājusi vairāk nekā 2900 vagonus ar graudiem, kas jau pašlaik par vairāk kā 40% pārsniedz iepriekš plānoto kravu apjomu.

CITI ŠOBRĪD LASA

Šogad graudaugu novākšanas sezona ir sākusies ātrāk nekā citus gadus, kā arī graudu raža tiek novākta vienlaicīgi, kas nozīmē, ka maksimālo vagonu skaitu ir nepieciešams nodrošināt teju vienā laikā. Graudu kravu pārvadājumos aktīvās sezonas laikā tiek izmantoti visi pieejamie vagonu un cilvēkresursi.

Lai nodrošinātu kravas vagonu nepārtrauktu pieejamību, prioritāri tiek apkalpoti tie klienti, kuriem nav paredzama kravas dīkstāve, bet gan nekavējoša tās izkraušana, vilciena sastāvam nonākot galamērķī, un graudu kravu pārvadājumu jauda ir atkarīga arī no ostu terminālu kapacitātes.

Vienlaikus SIA “LDz Cargo” aicina arī sadarbības partnerus būt godprātīgiem un neizmantot vagonus savu graudu ilglaicīgai uzglabāšanai, bet nodrošināt to nepārtrauktu apriti, lai graudu pārvadāšana noritētu bez aizkavēšanās.
VAS “Latvijas dzelzceļš” (LDz) ir publiskās lietošanas dzelzceļa infrastruktūras pārvaldītājs un koncerna “Latvijas dzelzceļš” valdošais uzņēmums.

Koncernā ietilpst arī sešas meitas sabiedrības – AS “LatRailNet”, kas veic infrastruktūras maksas noteikšanu un dzelzceļa infrastruktūras jaudas sadali, SIA “LDZ CARGO”, kas nodrošina dzelzceļa kravu pārvadājumus un starptautiskos pasažieru pārvadājumus, infrastruktūras būvniecības un uzturēšanas uzņēmums SIA “LDZ infrastruktūra”, ritošā sastāva remonta un uzturēšanas uzņēmums SIA “LDZ ritošā sastāva serviss”, apsardzes uzņēmums SIA “LDZ apsardze”, kā arī loģistikas uzņēmums SIA “LDZ Loģistika”. LDz ir saņēmis Ilgtspējas indeksa Platīna novērtējumu, ka arī ierindojas starp pieciem vērtīgākajiem un vislabāk pārvaldītājiem Latvijas uzņēmumiem “Prudentia” un “Nasdaq Riga” ik gadu veidotajā sarakstā.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.