Līdzšinējais “Latvijas dzelzceļa” valdes priekšsēdētājs Uģis Magonis ir ne tikai Latvijas Hokeja federācijas valdes loceklis un vairākus gadus bijis arī federācijas priekšsēdētājs, bet arī pats spēlē hokeju. Hokejists Sandis Ozoliņš ir gandarīts, ka līdz šim Magoņa vadītais uzņēmums nav skopojies ar ziedojumiem hokeja turnīru rīkošanai.
Līdzšinējais “Latvijas dzelzceļa” valdes priekšsēdētājs Uģis Magonis ir ne tikai Latvijas Hokeja federācijas valdes loceklis un vairākus gadus bijis arī federācijas priekšsēdētājs, bet arī pats spēlē hokeju. Hokejists Sandis Ozoliņš ir gandarīts, ka līdz šim Magoņa vadītais uzņēmums nav skopojies ar ziedojumiem hokeja turnīru rīkošanai.
Foto – Juris Kalniņš

Patīkams un nedaudz kautrīgs 20

Desmit gados, kopš Magonis vadījis “Latvijas dzelzceļu”, viņš sabiedrības uzmanības lokā nonācis gan tādēļ, ka draudzējas ar Krievijas oligarhiem, gan arī tādēļ, ka saņem lielu atalgojumu – gandrīz deviņus tūkstošus eiro mēnesī.

Reklāma
Reklāma
7 pārtikas produkti un dzērieni, kas veicina grumbu veidošanos un paātrina novecošanos 25
Seni un spēcīgi ticējumi: šīs lietas nekad nedrīkst ne aizņemties, ne aizdot
4 ikdienišķas un efektīvas lietas: tās palīdz tikt vaļā no liekā svara, ja tev nepatīk sportot 7
Lasīt citas ziņas

Kad Magonis, būdams toreizējā satiksmes ministra Aināra Šlesera padomnieks, ar ministra atbalstu “LDz” valdes priekšsēdētāja amatā nomainīja Andri Zorgevicu, izplatījās runas, ka diezin vai viņš spēšot tikpat labi piesaistīt kravas no Krievijas, kā to darīja Zorgevics, kurš kravas uz Latviju sarunāja, izdzerot ne vienu vien graņonku. Tika baumots, ka jaunais dzelzceļa šefs būšot par vārgu, lai turētu līdzi rūdītajiem krieviem. “Magonis šo sadarbību veido elegantāk, un tranzītbiznesa rezultāts ir ļoti labs,” atzīst transporta jomas eksperts Tālis Linkaitis, kurš Magoni raksturo kā patīkamu cilvēku, nedaudz kautrīgu, bez ambīcijām un ļoti ģimenisku. “Mūsu bērni mācās vienā skolā, un es redzu, ka dzelzceļa priekšnieks ik rītu meitu pats ved uz skolu,” stāsta Linkaitis.

Magonis intervijā, kas publicēta žurnāla “Kapitāls” augusta numurā, neslēpj, ka “”LDz” kā uzņēmums ir darījis visu, lai attiecības ar partneriem Krievijā būtu konstruktīvas, un, manuprāt, Krievijas puse to arī novērtē. Domāju, ka neatklāšu milzu noslēpumu, sakot, ka mēs ļoti aktīvi lobējam, lai Eiropa nevērstu sankcijas pret Krievijas dzelzceļa vadītāju Jakuņinu”.


SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.