Neesam bruņurupuči! 0

Vērojot televīzijā kampaņu pret reklāmām pastkastītēs, jāatzīst, ka televīzija pati ir ignorējusi to psiholoģisko teroru, ko tā ar savām reklāmām izvērš pret skatītājiem.

Reklāma
Reklāma

 

Krievijai nav vajadzīga daļa Ukrainas… Tramps atklāj Kremļa īsto plānu
RAKSTA REDAKTORS
VIDEO. Glābēji devās ūdenī bez laivas… Unikālā video iemūžināti mirkļi pēc traģēdijas, kas laupīja trīs bērnu tēva dzīvību
RAKSTA REDAKTORS
“Es nevaru,” viņš teica un pagāja zem ūdens… Daugavā pazudušā Jāņa sieva atklāj traģēdijas detaļas un lūdz palīdzēt meklēšanā
Lasīt citas ziņas

Lielveikals savas daudzās preces reklamē pastkastītēs tikai reizi nedēļā, bet, redzot TV ekrānā dienas laikā desmitiem reižu vienu un to pašu reklāmu, rodas iespaids, ka nelaimīgā būtne ekrāna otrajā pusē – skatītājs – tiek uzskatīts par bruņurupuci, kuram saimnieks cenšas iemācīt ar viņu sasveicināties. Protams, iebilst pret TV reklāmām finansiālu apsvērumu visvarenības dēļ ir bezcerīgi, tomēr neaizmirsīsim, ka reklāmu evolūcija (precīzāk – epidēmija) var novest pie tā, ka tās sāks pārtraukt arī Valsts prezidenta uzrunas, kā arī dievkalpojumus.

 

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.