Foto: SCANPIX/EPA/LETA

Nīderlande piedzīvojusi plašus telekomunikāciju traucējumus 0

Nīderlande pirmdien piedzīvojusi pēdējos gados lielākās telekomunikāciju problēmas, kas ilga vairākas stundas un ietekmēja visu valsti.

Reklāma
Reklāma
WSJ: Izraēla Irānā divu dienu laikā panāca to, ko Krievija 3 gados nespēja sasniegt Ukrainā 134
Kokteilis
Lauvas ir lepni, Dvīņi – aizmāršīgi: kā kura zodiaka zīme audzina savus bērnus
Brīdina par iespējamu katastrofu: Eiropu klusi iekaro “supermonstru” armija, kas posta ceļus un elektroapgādi
Lasīt citas ziņas

Traucējumi radās Nīderlandes telekomunikāciju kompānijā “Royal KPN” un ietekmēja citas telekomunikāciju kompānijas, kas saistītas ar “Royal KPN” tīkliem.

KPN paziņoja, ka problēmu cēlonis vēl nav noskaidrots, bet tas, visticamāk, nav bijis kiberuzbrukums.
CITI ŠOBRĪD LASA

“Mums nav pamata domāt, ka noticis kiberuzbrukums, un mēs novērojam mūsu sistēmas 24/7,” ziņu aģentūrai “Reuters” norādīja kompānijas preses pārstāve.

Traucējumi bijuši gan mobilo telefonu sakariem, gan fiksētajām telefona līnijām.

KPN pārstāvis telekanālam “Nieuwsuur” sacīja, ka tīklam bijis nodrošināts atbalsts, lai novērstu šādas problēmas, taču atbalsta sistēmas nav nostrādājušas.

Telekomunikāciju traucējumu laikā Nīderlandē tika pastiprināta policijas klātbūtne.

Varasiestādes arī ieteica cilvēkiem nepieciešamības gadījumā pašiem doties uz slimnīcām, policiju vai ugunsdzēsības dienestiem, jo bija problēmas sazvanīt avārijas dienestus.

Cilvēkiem, kas zvanīja uz vienoto ārkārtas palīdzības izsaukumu numuru, tika norādīts cits numurs, kas izrādījās vietējā laikraksta “De Telegraaf” numurs.

Atklājoties šai kļūmei, īsziņās tika izsūtīts pareizais numurs.

Nīderlandes Tieslietu un iekšlietu ministrija sākusi izmeklēšanu par to, kāpēc un kā zvani uz vienoto ārkārtas palīdzības izsaukumu numuru novirzīti uz nepareizu numuru.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.