Foto-Shutterstock

Nojume automašīnai. Kā tādu uzbūvēt pēc iespējas lētāk? 0

Kā lēti uzbūvēt garāžas nojumi automašīnai? DACE DIRŽINE

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
TESTS. Izvēlies vienu figūru un uzzini, ko tā var atklāt par tavām bērnības traumām
Veselam
Ir ielikti labi pamati, lai mēs kļūtu par nāciju ar šķībākajiem zobiem – Latvijā, iespējams, darbojas “ortodontu kartelis”
“Augstskola mums melo…” Atklātībā nonākusi informācija par vērienīgiem RTU iepirkumiem ārvalstu studentu piesaistei
Lasīt citas ziņas

– Pats vienkāršākais risinājums ir koka konstrukcijas izbūve, kas ierīkota uz stabiņu pamatiem, – skaidro būvfirmas “RRKP būve” valdes loceklis Aigars Kalniņš. – Lai celtniecība sekmētos, vispirms uz papīra uzzīmē nojumes plānu. Tad vieglāk varēs aprēķināt nepieciešamo materiālu daudzumu. Pēc tam garāžas nojumes vietu iezīmē dabā un plānotajās nesošo konstrukciju atbalsta vietās izrok 25 x 25 cm platas bedres. Cik dziļi rakt? Nedaudz dziļāk, kā ziemā sasalst zeme. Parasti jārok nedaudz dziļāk par metru. Stabiņa apakšā ieber apmēram 40 cm biezu smilšu kārtu, salej ar ūdeni un rūpīgi noblietē. Stabiņa betona daļa ir aptuveni 70 cm gara. Stabiņa augšpusē var iebetonēt metāla konstrukciju, pie kuras vēlāk stiprinās koka detaļas.

CITI ŠOBRĪD LASA

Kad betons nožuvis, atbilstīgi attēlā redzamajai shēmai sāk veidot konstrukcijas no brusiņām (150 x 150 mm). Kokmateriālus rūpīgi impregnē ar antiseptiskiem koksnes aizsardzības līdzekļiem, kas vienlaikus piešķirs vēlamo krāsu. Lai konstrukcija būtu vienkāršāka, var izvēlēties vienslīpes jumtu, liekot spāres, latojumu un, piemēram, mīksto jumta segumu. Ja rocība ļauj, protams, var izvēlēties izturīgāku jumta segumu. Tāpat var ierīkot divslīpju jumtu un nojumi apšūt ar apdares dēlīšiem.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.