Foto – LETA

Par ko pārtop Daugavgrīvas iela 0

Jau teju divus gadus Rīgā starp Daugavgrīvas ielu un Zunda kanālu (no centra puses raugoties – aiz tirdzniecības centra “Olympia”) notiek plaši brauktuvju rekonstrukcijas darbi. Redakcijā saņēmām vēstules no vairākiem rīdziniekiem, kuri ir neizpratnē par to, kas tieši tur tiek veidots un kad šie darbi beigsies.

Reklāma
Reklāma

 

7 produkti, kurus nedrīkst otrreiz sildīt: tie var nodarīt būtisku kaitējumu veselībai
TV24
Ar ko Lukašenko uzjautrinājis Slaidiņu: “Tur veči stūma ezi ārā ar visām adatām!” 12
TV24
“Mēs ceram uz taisnību!” Sabiedrība sašutusi par soda apmēru ārstam, kura dēļ mira jauna sieviete 50
Lasīt citas ziņas

Rīgas domes Satiksmes departaments sola, ka jau rudenī visi darbi tur būšot pabeigti.

Vērienīgie remontdarbi ir Eiropas Reģionālās attīstības fonda (ERAF) līdzfinansētais projekts “Krišjāņa Valdemāra un Daugavgrīvas ielas satiksmes mezgla rekonstrukcija”, ko pilsētas Satiksmes departaments sāka īstenot 2011. gada nogalē. Projekta mērķis – būtiski uzlabot satiksmes plūsmu Daugavas kreisajā krastā pie Vanšu tilta.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Būvniecības gaitā ir paplašināts Daugavgrīvas ielas posms, kur līdz šim tika organizēta transportlīdzekļu satiksme virzienā uz Bolderāju, un blakus līdzšinējai brauktuvei ir izbūvēta jauna divu joslu brauktuve virzienam uz pilsētas centru,” skaidro RD Satiksmes departamenta sabiedrisko attiecību speciāliste Una Ahuna-Ozola.

“Pabeidzot būvdarbus, tiks nodrošināta ērta satiksme virzienā gan uz, gan no centra, jo līdz šim Daugavgrīvas ielā tika nodrošināta kustība tikai no centra uz Bolderāju, Imantu.”

Taču tas nav vienīgais ieguvums no šā projekta. Lai nodalītu tranzīta satiksmes plūsmu no vietējās satiksmes plūsmas, kā arī izbūvētu gājējiem un velobraucējiem drošu infrastruktūru, šeit perspektīvā plānots arī satiksmes tunelis zem dzelzceļa Ranķa dambī un Mūkusalas ielas savienojošais posms. Autobraucējiem izbūvētais tilts pār Zunda kanālu kalpos kā jauns pieslēgums Daugavgrīvas ielai Ķīpsalas virzienā no Raņķa dambja uz Krišjāņa Valdemāra ielu.

RD Satiksmes departamentā norāda, ka projekta ietvaros padomāts arī par velobraucēju ērtībām. “Tiks rekonstruēts veloceļa Centrs–Imanta posms, bet Rīgas Tehniskās universitātes studentiem izbūvētais veloceļa posms no Raņķa dambja, kas atvieglos nokļūšanu no Meža ielas uz Ķīpsalu,” atklāj U. Ahuna-Ozola.

Minētajā vietā līdz šim ne pārāk droši jutušies gājēji. Šo situāciju projekts sola mainīt, izbūvējot jaunus luksoforus un rekon­struējot esošos, kas gājējiem droši ļaus šķērsot ielas. Tāpat projekta ietvaros uzlabos sabiedriskā transporta pieturvietas, izbūvējot pieturvietās paplašinājumus.

Reklāma
Reklāma

RD Satiksmes departamentā norāda – ERAF projektā šī teritorija iekļauta pēc attīstītāja SIA “Daugavgrīvas NIP” lūguma, kas pilnībā finansējis arī projekta pielāgošanas un izbūves darbus. Atbilstoši projektam izbūvētais satiksmes pārvads vedīs uz perspektīvo tirdzniecības centru, kas tiks izbūvēts starp Daugavgrīvas ielu, jaunizbūvēto Nameja krastmalu un Durbes ielas posmu. “Saskaņā ar departamentam pieejamo informāciju, tirdzniecības centra izbūve tiks uzsākta pēc Krišjāņa Valdemāra ielas un Daugavgrīvas ielas rekonstrukcijas pabeigšanas šā gada rudenī,” skaidro U. Ahuna-Ozola.

 

Fakti

* Satiksmes mezgla rekonstrukcijas kopējās izmaksas – 21 miljons latu, tajā skaitā 1,5 miljoni latu ir ERAF finansējums un gandrīz 40 tūkstoši latu valsts finansējums. Attīstītāja līdzfinansējums sastādīja aptuveni 20% no kopējās objekta summas.

 

 

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.