Kanāla “TV Rain” mājaslapa.
Kanāla “TV Rain” mājaslapa.
LETA © Zane Bitere

Saistībā ar draudiem valsts drošībai pārtrauc “TV Rain” apraidi Latvijas teritorijā 27

Līdz ar Nacionālās elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes (NEPLP) lēmumu, no šodienas Krievijas neatkarīgajai TV programmai “Doždj” (“Дождь”/”TV Rain”) jāpārtrauc apraidi Latvijas teritorijā.

Reklāma
Reklāma
FOTO. Ziemeļkorejas līderis uzdāvina Putinam greznu portretu, kas lika apklust…
Eksperts nāk klajā ar fatālu paredzējumu: Krievija izmantos kodolieročus neatkarīgi no tā, vai Rietumi apbruņos Ukrainu 181
VIDEO. Laupītāji uz motocikliem mēģina apzagt garām ejošu sievieti, taču nelāgais nodoms viņiem tūlītēji atspēlējas 11
Lasīt citas ziņas

LETA jau vēstīja, ka NEPLP otrdien nolēma anulēt apraides atļauju līdz šim Latvijā strādājošajai Krievijas neatkarīgajai TV programmai “Doždj”.

NEPLP priekšsēdētājs Ivars Āboliņš aģentūrai LETA pastāstīja, ka

CITI ŠOBRĪD LASA
lēmums par apraides licences anulēšanu pieņemts saistībā ar draudiem valsts drošībai un sabiedriskajai kārtībai.

Lēmums pieņemts, vērtējot pārkāpumu kopumu, kas pieļauti pēdējā laikā: valsts valodas celiņa nenodrošināšana pārraidēm, Krimas attēlošana kartē kā daļa no Krievijas teritorijas, Krievijas armijas saukšana par “mūsu armiju”, iespējama atbalsta paušana Krievijas armijai. Tāpat vērtēta no VDD saņemtā informācija, kuras saturu Āboliņš neatklāja.

Ņemot vērā, ka “TV Rain” raida ne vien televīzijā, bet arī platformā “Youtube”, NEPLP lūgs uzlikt ģeobloku “TV Rain” kanālam šajā platformā, lai saturs nebūtu pieejams Latvijā. “Krievijā viņi var brīvi raidīt internetā, par ko bijis izskanējis uztraukums,” papildināja Āboliņš.

Kā novēroja aģentūra LETA, ceturtdien no rīta “TV Rain” kanāls un tā saturs platformā “Youtube” Latvijas teritorijā ir vēl pieejams.

NEPLP bija ir ierosinājusi administratīvā pārkāpuma lietu pret TV programmu “Doždj”, kas raida ar Latvijas licenci, par aicinājumu palīdzēt Krievijas armijai.

Lieta ierosināta pēc 1.decembrī raidījumā “Zģes i seičas” (“Здесь и сейчас”/”Te un tagad”) izskanējušā aicinājuma sniegt informāciju par mobilizēto Krievijas armijas karavīru dienestu frontē. Raidījuma vadītājs izteica cerību, ka telekanālam izdevies vairākiem karavīriem palīdzēt, piemēram, ar “ekipējumu vai elementārām ērtībām frontē”.

Žurnāliste Jekaterina Kotrikadze piektdien raidījumā “Zģes i seičas” pavēstīja, ka “Doždj” nolēmis pārtraukt sadarbību ar Alekseju Korosteļevu, kurš ceturtdien vadīja raidījumu un izteicās par atbalsta sniegšanu Krievijas armijai.

NEPLP piemēroja “Doždj” 10 000 eiro sodu par okupētās Krimas iezīmēšanu Krievijas sastāvā un Krievijas armijas nosaukšanu par “mūsu armiju”.

Šis gadījums bija otrais būtiskais pārkāpums pēdējo mēnešu laikā.

LETA jau vēstīja, ka neatkarīgais televīzijas kanāls “Doždj” darbību uz laiku pārtrauca marta sākumā pēc tam, kad Krievijas Valsts dome pieņēma likumu par “viltus ziņām”. Līdz ar kanāla darbības apturēšanu tā galvenais redaktors un vairāki citi redakcijas darbinieki pameta Krieviju.

“Doždj” 18.jūlijā pakāpeniski atsāka darbu, strādājot tostarp no studijas Rīgā.
SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.