Foto – AFP/LETA

Reklāmu pielāgo pircēju sejām 0

Britānijas lielākais mazumtirgotājs “Tesco” savās degvielas uzpildes stacijās uzstādīs ekrānus, kas skenēs patērētāju sejas, lai reklāma varētu tikt piemērota katram atbilstoši vecumam un dzimumam.

Reklāma
Reklāma
Satelītattēlos paveras nelāga aina: Krievija koncentrē karaspēku vien 56 kilometrus no NATO robežas
Veselam
11 drošas pazīmes, ka ar jūsu veselību viss ir kārtībā
RAKSTA REDAKTORS
“Murgs! Es beigās konsultēju NVA darbinieci, nevis viņa mani!” Maija par absurdu, meklējot darbu
Lasīt citas ziņas

Pasaulē trešā lielākā lielveikalu ķēde uzstādīs augsto tehnoloģiju ekrānus pie kasēm 450 “Tesco” degvielas uzpildes stacijās visā Britānijā, informēja digitālās reklāmas kompānija “Amscreen”, kas izstrādāja tehnoloģiju. Ekrāni nosaka pie kases pienākošā pircēja seju un pēc tās arī dzimumu un aptuveno vecumu. Tad uz ekrāna parādās reklāma, kas veidota atbilstošajai demogrāfiskajai grupai. Privātuma aizstāvji nosodījuši “Tesco” lēmumu izmantot “OptimEyes” tehnoloģiju un aicinājuši mazumtirgotāju informēt klientus, kad tos tādā veidā mēģina skenēt. “Amscreen” uzstāj, ka tehnoloģija nepārkāpj personas privātumu un “atbilst datu aizsardzības prasībām”.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.