Foto: LETA

Rīgas Geto muzeja tīmekļa lapa ieguvusi divas zelta balvas 0

Nesen izveidotā Rīgas Geto un holokausta Latvijā muzeja tīmekļa lapa šonedēļ ieguvusi divas zelta balvas gadskartējā Minesotas štata reklāmas konkursā “The Show”, LETA uzzināja Mineapoles reklāmas aģentūrā “Olson”, kas veidoja godalgoto mājaslapu.

Reklāma
Reklāma
RAKSTA REDAKTORS
“Mums nav kur iet! Noslēgšot gāzi un ūdeni!” Ogrē daudzīvokļu ēku atzīst par bīstamu un iedzīvotājiem nekavējoties liek pamest mājas 150
TV24
“Mēs ceram uz taisnību!” Sabiedrība sašutusi par soda apmēru ārstam, kura dēļ mira jauna sieviete 50
Kokteilis
15 saderīgākie zodiaka zīmju pāri: viņiem ir pa spēkam radīt ideālu ģimeni 10
Lasīt citas ziņas

Minētajā konkursā tīmekļa lapa saņēma zelta balvu kategorijā “Integrētas sabiedrisko pakalpojumu kampaņas” un zelta balvu kategorijā “Digitālās reklāmas – tīmekļa lapas”.

“Olson” galvenais radošais direktors Denniss Raijens atzīst, ka Rīgas Geto un holokausta Latvijā muzeja mājaslapas veidošana aģentūrai bija “īsts sirds projekts”. “Šī balva mums ir īpaši nozīmīga, jo tik daudzi mūsu labākie darbinieki brīvprātīgi un bez atmaksas ziedoja savu laiku šim projektam. Tas liecina par to, cik ļoti viņiem tuva rabīna Barkāna paustā ideja, ka savstarpēja tolerance veicina mieru un sapratni,” uzsver Raijens.

CITI ŠOBRĪD LASA

Reklāmas aģentūra “Olson” ir sadarbojusies ar Rīgas Geto muzeju uz pro bono pamata kopš 2013.gada. Grafiskā romāna stila tīmekļa lapa tika atvērta 2014. gada 28. aprīlī, Holokausta atceres dienā, un tā piedāvā sešu izdzīvojušo ebreju stāstus, kā arī interaktīvu ekskursiju pa Rīgas geto. Izmantojot Globālās pozicionēšanas sistēmas (GPS) tehnoloģiju un īpašu “Google Street View” integrāciju, digitālais piedzīvojums ļauj cilvēkiem visā pasaulē izstaigāt Rīgas geto 17 kvartālus un piedzīvot izdzīvojušo cilvēku stāstus to notikuma vietās.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.