Publicitātes foto

Skaistumkopšanas nozares trendi: dabiskas izejvielas un unisex aromāti 0

Smaržu un kosmētikas ražošanā arvien populārāk kļūst izmantot dabiskas izejvielas un smaržvielas, bet unisex aromāti, kas paredzēti gan sievietēm, gan vīriešiem, iekaro arvien lielāku tirgus daļu. Tāpat arī patērētāju vidū aug paradums papildu ierastajām smaržām izvēlēties parfimēto kosmētiku, lai ilgāk saglabātu sava iecienītā aromāta smaržu. Šīs un vēl citas skaistumkopšanas tendences apstiprinājusi arī viena no pasaules lielākajām smaržu un kosmētikas izstādēm Kannās, Francijā.

Reklāma
Reklāma
“Zaļais kurss jau tepat pie sliekšņa.” Vai varētu aizliegt malkas, brikešu un granulu apkuri? 400
TV24
Uzņēmējs nosauc visbirokrātiskākās valsts iestādes, kuras būtu likvidējamas: Šādi es, protams, varu sev audzēt ienaidniekus 88
Māte ar šausmām atklāj, ka jaundzimušais bērns, par kuru viņa rūpējās slimnīcā, nav viņas bērns 19
Lasīt citas ziņas

Katru gadu Kannās TFWA (Tax Free World Association) rīkotajā pasākumā pulcējas parfimērijas un kosmētikas zīmolu ražotāji, lai sniegtu ieskatu jaunākajos produktos un tirgus tendencēs. Kā norāda 220.lv smaržu un kosmētikas kategorijas attīstības vadītāja Laura Sipavičiūtė, ikvienam, kas strādā ar šo preču kategoriju, ir būtiski piedalīties un sekot līdzi tendencēm, lai saviem klientiem piedāvātu pasaules hitus.

“Šis ir viens no nozīmīgākajiem notikumiem skaistumkopšanas nozarē, kurā mums ir iespēja piedalīties, lai saprastu, kāda tuvākajos gados būs kosmētikas un smaržu tirgus kategorija. Būtiski, ka papildu iespējai tikties ar esošajiem partneriem, mēs atklājam arī jaunus zīmolus un inovācijas, ko turpmāk iekļaut sortimentā. Izstādes apmeklējums Kannās ir sniedzis iespēju papildināt ne tikai tiešsaistes, bet arī fiziskos veikalus ar bērnu iecienīto Volta Disneja filmas “Frozen” aromātu, kā arī ir uzsākta “Institut Karité Paris” produkcijas tirdzniecība,” norāda L. Sipavičiutė. Viņa arī piebilst, ka šajā rudenī abos 220.lv klātienes veikalos Rīgā tika uzsākta divas reizes lielāka smaržu sortimenta tirdzniecība.

Pieprasījums pēc dabiskām izejvielām

CITI ŠOBRĪD LASA

Pēc ekspertes teiktā, viens no faktoriem, kas skar visas skaistumkopšanas jomas, ir augošais pieprasījums pēc dabiskām izejvielām, izmantojot tās gan produktu sastāvā, gan iepakojumu ražošanā. Smaržu ražotāju tiecas izmantot dabiskas, kā arī ilgtspējīgas izejvielas, vienlaikus pamatojot sintētisko vielu izmantošanu.

“Tirgos, kuros pārstāvēta “Pigu Grupa”, mūs uzrunā vietējie ražotāji, kuri piedāvā dabisku, augu izcelsmes parfimēriju un kosmētiku. Vieni no tādiem ir zero waste atbalstītāji “Urban Earth Lovers”, kuru produkciju Pigu Grupa jau pavisam drīz piedāvās saviem klientiem.”

Pieprasījums pēc unisex aromātiem

Kā norāda L. Sipavičiutė, izstādē Kannās atklājās, ka viens no nozares lielākajiem izaicinājumiem ir tirgū novērotais dažādu cenu kategoriju kosmētikas un smaržu zīmolu piesātinājums. Tas nozīmē, ka dominēs lielie ražotāji, savukārt veiksmīgāki būs nišas un ekskluzīvie aromāti, kas nav domāti visiem. “Nišas parfimērija kļūst arvien populārāka. Interesanti, ka arvien biežāk ražotāji atsakās uz iepakojuma norādīt dzimumu, kam ir paredzēts aromāts. Iespējams, ka ekskluzīvo aromātu segmentā pieprasījums pēc unisex aromātiem turpinās augt,” prognozē L. Sipavičiūtė.

Ziņas nekavējoties nonāk pie Baltijas pircējiem

L. Sipavičiūtė uzsver, ka, pateicoties ātrajai informācijas apritei, aktuālie smaržu jaunumi pie klientiem Lietuvas, Latvijas un Igaunijas tirgos nokļūst savlaicīgi. Klientiem tiek nodrošināta aktuālākā un jaunākā informāciju par populārākajiem zīmoliem gan smaržu, gan kosmētikas nozarē. Kā arī jau tagad var apstiprināt tendenci, ka dabisko izejvielu produkcija, unisex aromāti un ilgtspējīgi iepakojumi jau ir aktuāla tendence klientu vidū. “Esam parūpējušies, ka “Lacoste”, “Calvin Klein”, “Bvlgari”, “Pacco Rabanne” jau atrodas mūsu veikalu plauktos. Turklāt jāpiebilst, ka arvien lielāku popularitāti gūst arī dārgākas, noturīgākas nišas smaržas un mājas aromāti, jo pircēji ir gatavi vairāk nekā iepriekš investēt greznā aromātā.”

Reklāma
Reklāma

Kā pagarināt aromāta noturību?

Arvien vairāk pircēju kā pasaulē, tā arī Baltijā, interesējas par parfimētu kosmētiku – dažādiem ķermeņa kopšanas līdzekļiem ar smaržu aromātu. Pircēji izvēlas smaržas, dezodorantus, ķermeņa losjonus, dušas želejas un citus produktus, kas satur vienādu aromātu, jo tā ir iespējas pagarināt aromāta iedarbību. Populārākie ir “Hugo Boss”, “Boss The Scent”, “Dolce Gabbanna” “The One”, “Carolina Herrera” “The Good Girl”, “Versace” “Bright Crystal”. Klienti, kuriem patīk šīs smaržas, labprāt izvēlas smaržu komplektus, kuros papildu aromātam ir iekļauti arī citi produkti.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.