Foto Reuters/Scanpix/LETA

“SKY” veikali vairs nepārdos sprostos turētu vistu olas 0

Lielveikalu tīkls “SKY” izlēmis atteikties no sprostos dētu olu tirdzniecības un kļuvis par pirmo lielveikalu tīklu Latvijā, kas sācis īstenot jauno politiku bez pārejas perioda, informē uzņēmumā.

Reklāma
Reklāma
Pasauli nākamgad gaida vēl šausminošāki pārbaudījumi: gaišreģes Vangas prognozes 2026. gadam 1
Veselam
Atpūta nav slinkums, tā ir atjaunošanās! 13 ieradumi, kas slepus paātrina novecošanos 14
VIDEO. “Dzirdu sišanas troksni, paņemu telefonu un intereses pēc piezūmoju…” Ogres iedzīvotājs dalās ar amizantu skatu, ko izdevies iemūžināt
Lasīt citas ziņas

Lēmums pieņemts, sadarbojoties ar biedrību “Dzīvnieku brīvība”.

Kā norāda SKY lielveikalu tirdzniecības direktore Evija Andrijonoka, uzņēmumā jau ilgāku laiku meklētas iespējas izslēgt no sortimenta sprostos dētas olas un piedāvāt pircējiem produkciju, kas atbilst augošajiem dzīvnieku labturības standartiem pasaulē. “Ar gandarījumu un pārliecību, ka šo lēmumu novērtēs arī mūsu pircēji, varam teikt, ka intensīva darba rezultātā tas ir izdevies.” norādīja Andrijonoka.

CITI ŠOBRĪD LASA

Viņa arī akcentēja, ka “SKY” lēmums atspoguļojot dzīvnieku labturības tendenci visā pasaulē. “Arvien vairāk starptautisku uzņēmumu apņemas uzlabot industriālās lopkopības praksi, atsakoties no sprostos turētu dējējvistu olām. Atteikšanos paziņojuši “Costco”, “Walmart”, “Aldi”, “Lidl”, “Tesco” un citi. Latvijā no sprostu olām apņēmies atteikties veikalu tīkls “Rimi” un vairāki ēdināšanas uzņēmumi, tai skaitā “Neiburgs”, “Rocket Bean Roastery”, “ID Gourmet”, “”Domini Canes, “Goldingen Room”, kā arī viesnīca “Wolmar”,” atgādināja uzņēmuma pārstāve.

Rīgā ir četri “SKY” lielveikali: K.Ulmaņa gatvē 122, Krasta ielā 56, Hipokrāta ielā 28 un Duntes ielā 19a. “SKY” lielveikali ietilpst “RX Grupā”. Grupas uzņēmumi ir “SKY”, “Orange cash&carry”, “RSkorpions”, “RX Loģistika, “SKY&MORE”, C”up&Cino”.

Kā ziņots, “Rimi” veikalu tīkls paziņojis par sprostos dētu olu pārdošanas pārtraukšanu Baltijas valstīs no 2025. gada, savukārt “Maxima” tīkls šādu soli vēl apdomā. Tikmēr attiecīgais lēmums raisījis neizpratni olu ražotājos un arī daudzos pircējos, bažījoties par spēju maksāt par olām augstāku cenu nekā patlaban un pieļaujot citās valstīs ražotu olu būtisku importa kāpumu Latvijā.
Vairāk par šo tematu lasiet šeit

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.