“Spilva” ražotnē.
“Spilva” ražotnē.
Foto no LA arhīva

“Spilva” zīmola īpašniekam šogad 17% eksporta izrāviens 0

Šā gada astoņos mēnešos “Orkla Foods Latvija” Babītes novada Spilvē saražotās produkcijas eksports ir pieaudzis par 17%, salīdzinot ar to pašu laika posmu 2017. gadā, informē uzņēmumā.

Reklāma
Reklāma
Šī prece pazudīs no “Rimi” plauktiem! Tirdzniecības tīkls ievieš jaunu biznesa stratēģiju – kas vēl tiks izņemts no sortimenta?
Mājas
7 priekšmeti, ko saskaņā ar fen šui nevajadzētu turēt guļamistabā – tie var ietekmēt emocionālo labsajūtu
Pekina plāno pārņemt Putina impēriju? Eksperts atklāj, kāpēc diktators šoreiz ir patiesi nobijies
Lasīt citas ziņas

Vislielākais “Orkla Foods Latvija” eksporta apjoma pieaugums bija Somijas tirgū, uz kuru šī gada astoņos mēnešos eksportēta produkcija 2,3 miljonu eiro apjomā.

“Uzņēmuma darbs eksporta tirgos aktīvi attīstās. Šī gada astoņos mēnešos lielākais eksporta apjomu pieaugums ir Somijā – par 30%, Lietuvā – par 55% un Dānijā – par 60%, salīdzinot ar to pašu laika posmu pirms gada. Uzņēmuma lielākie eksporta tirgi joprojām ir Somija, Igaunija un Lietuva,” informēja uzņēmuma “Orkla Foods Latvija” vadītāja Lolita Bemhena.

CITI ŠOBRĪD LASA

Tāpat viņa norādīja, ka šogad arī atjaunots eksportu uz Kazahstānu. “Esam sākuši strādāt ar jaunu sadarbības partneri Kazahstānā. Tagad Almati un citu pilsētu veikalos jau ir plaši pārstāvēti “Spilvas” dresingi jeb salātu mērces, bet gada turpinājumā ir plānots mūsu produkcijas piedāvājumu Kazahstānā paplašināt ar “Spilvas” ābolu biezeņiem,” teica uzņēmuma vadītāja.

“Orkla Foods Latvija” ražojumi eksporta tirgos ir pieejami gan ar zīmolu “Spilva”, gan ar vietējos tirgos plašāk pazīstamiem zīmoliem “Beauvais”, “Felix”, “Vitana”.

“Orkla Foods Latvija” Top 3 lielākie eksporta tirgi (apgrozījums 2018. g. 8 mēnešos):

1. Somija 2,3 miljoni eiro;
2. Igaunija 1,5 miljoin eiro;
3. Lietuva 1,5 miljoni eiro.

Kā ziņots, “Orkla Foods Latvija” pagājušajā gadā strādāja ar 31,518 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 5,4% vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt peļņas pieaugums bija par 6,2% – līdz 2,304 miljoniem eiro, liecina informācija “Firmas.lv”.

Tāpat vēstīts, ka norvēģu kompānija “Orkla” 2014.gada augustā iegādājās koncernu “NP Foods”, savukārt oktobrī pieņēma lēmumu apvienot “NP Foods”, AS “Laima”, AS “Staburadze” un AS “Latfood” vienā uzņēmumā, kura nosaukums ir SIA “Orkla Confectionery and Snacks Latvija”, bet SIA “Spilva” un AS “Gutta” tika apvienotas uzņēmumā ar nosaukumu “Orkla Foods Latvija”.

Uzņēmums ar nosaukumu “Orkla Foods Latvija” strādā kopš 2015. gada decembra. Uzņēmuma zīmoli un produkti pieejami tādās kategorijās kā tomātu mērces un kečupi, majonēzes, dresingi, konservēti dārzeņi, ievārījumi un deserti, mārrutki un sinepes, zupas un otrie ēdieni, garšvielas, sulas un nektāri, dzeramais ūdens un kvasa dzēriens, smūtiji.

Reklāma
Reklāma

Vairāk: orklafoods.lv

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.