LETA

Tehniskā kļūme Rīgas sabiedriskajā transportā novērsta 0

Tehniskā kļūme, kuras dēļ darbadienu mēnešbiļešu lietotāji nav varējuši piereģistrēt savus braucienus, ir novērsta un lasīšanas iekārtām būtu jādarbojas, kā ierasts, pastāstīja “Rīgas kartes” projektu vadītāja Viola Erte.

Reklāma
Reklāma
“Vecāki un pedagogi ir pastrādājuši noziegumu pret bērniem!” Skolotājs pastāsta par reālo situāciju skolās
FOTO, VIDEO. Baseins Hruščovkā? Latvieši atrod, iespējams, neticamāko dzīvokļa sludinājumu Latgalē
“Paņemšu veselu cisternu!” Cena par pilnu bāku Ēģiptē liek latviešiem uz mirkli sastingt
Lasīt citas ziņas

Viņa sacīja, ka pasažieri, kuriem kļūmes dēļ radušies zaudējumi, var vērsties SIA “Rīgas satiksme” (RS) klientu apkalpošanas centros, kur zaudējumi tiks atlīdzināti. Kļūda programmatūrā radusies saistībā ar sistēmas pielāgošanu 4.maijam, kas bija brīvdiena.

Kā ziņots, tehnisku problēmu dēļ šodien Rīgas sabiedriskajā transportā pasažieri, kuri lieto mēnešbiļetes darbadienām, nav varējuši piereģistrēt savu braucienu, pastāstīja RS preses pārstāvis Viktors Zaķis.

CITI ŠOBRĪD LASA

Tehniska kļūme radusies RS meitasuzņēmumam “Rīgas karte”. Visi kontrolieri par problēmu tika informēti, tādēļ darbadienu mēnešbiļešu īpašniekiem nav jāiegādājas jauna biļete, ja viņu mēnešbiļete nenostrādā.

“Rīgas karte” nodrošina elektronisko norēķinu sistēmu galvaspilsētas sabiedriskā transporta līdzekļos. Kļūme esot radusies, veicot programmatūras atjaunošanu.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.