LETA

Tehniskā kļūme Rīgas sabiedriskajā transportā novērsta 0

Tehniskā kļūme, kuras dēļ darbadienu mēnešbiļešu lietotāji nav varējuši piereģistrēt savus braucienus, ir novērsta un lasīšanas iekārtām būtu jādarbojas, kā ierasts, pastāstīja “Rīgas kartes” projektu vadītāja Viola Erte.

Reklāma
Reklāma
Putins iet uz pilnu banku! Krievija slepus cenšas iesaistīt vēl vienu valsti karā pret Ukrainu
Kokteilis
tava zodiaka zīme uzvedas pēc trešās vīna glāzes iztukšošanas? Dvīņiem iestājas uzplaukums, bet Svari pārvēršas par diplomātiem
Kokteilis
Optiskās ilūzijas tests. Ko tu ieraudzīji pirmo? Atbilde atklās tavas stiprās un vājās puses
Lasīt citas ziņas

Viņa sacīja, ka pasažieri, kuriem kļūmes dēļ radušies zaudējumi, var vērsties SIA “Rīgas satiksme” (RS) klientu apkalpošanas centros, kur zaudējumi tiks atlīdzināti. Kļūda programmatūrā radusies saistībā ar sistēmas pielāgošanu 4.maijam, kas bija brīvdiena.

Kā ziņots, tehnisku problēmu dēļ šodien Rīgas sabiedriskajā transportā pasažieri, kuri lieto mēnešbiļetes darbadienām, nav varējuši piereģistrēt savu braucienu, pastāstīja RS preses pārstāvis Viktors Zaķis.

CITI ŠOBRĪD LASA

Tehniska kļūme radusies RS meitasuzņēmumam “Rīgas karte”. Visi kontrolieri par problēmu tika informēti, tādēļ darbadienu mēnešbiļešu īpašniekiem nav jāiegādājas jauna biļete, ja viņu mēnešbiļete nenostrādā.

“Rīgas karte” nodrošina elektronisko norēķinu sistēmu galvaspilsētas sabiedriskā transporta līdzekļos. Kļūme esot radusies, veicot programmatūras atjaunošanu.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.