Publicitātes foto

“The Interview” ieņēmumi internetā pārsniedz 40 miljonus dolāru 0

Kinostudijas “Sony” komēdijas “The Interview” ieņēmumi no straumēšanas un digitālajām lejupielādēm pārsnieguši 40 miljonus ASV dolāru (34,5 miljonus eiro), otrdien paziņoja studija.

Reklāma
Reklāma
Pekina plāno pārņemt Putina impēriju? Eksperts atklāj, kāpēc diktators šoreiz ir patiesi nobijies
Mājas
7 priekšmeti, ko saskaņā ar fen šui nevajadzētu turēt guļamistabā – tie var ietekmēt emocionālo labsajūtu
Šī prece pazudīs no “Rimi” plauktiem! Tirdzniecības tīkls ievieš jaunu biznesa stratēģiju – kas vēl tiks izņemts no sortimenta?
Lasīt citas ziņas

“Sony” pārstāvis Maikls Lintons nodēvēja to par “nozīmīgu sasniegumu”, jo neviena cita internetā izlaistā filma līdz šim nebija guvusi tik lielus panākumus.

Filma arī ieguvusi aptuveni sešus miljonus dolāru (5,2 miljonus eiro) no biļešu pārdošanas mazajos kinoteātros, kur tika izlaista Ziemassvētku laikā. Lielās kinoteātru ķēdes atteicās demonstrēt filmu bailēs no hakeru izteiktajiem draudiem.

CITI ŠOBRĪD LASA

Kinolentes uzņemšanas budžets bija 44 miljoni dolāru (38 miljoni eiro), kā arī vēl vairāki desmiti miljoni dolāru tika iztērēti mārketingam.

Kā jau ziņots, plašu rezonansi izraisījusī komēdija “The Interview” stāsta par atentātu pret Ziemeļkorejas diktatoru Kimu Čenunu. Pēc hakeru kiberuzbrukumiem un draudiem sarīkot teroraktus kinoteātros studija sākotnēji atteicās no filmas izrādīšanas, tomēr, reaģējot uz kritiķu, arī prezidenta Baraka Obamas, pārmetumiem, ka nav pieļaujama izteiksmes brīvības apdraudēšana, nolēma šo lēmumu pārskatīt.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.