Ūdens fanāts Uldis
 0

Eiropas Komisija nākusi klajā ar jaunu virusālo videoklipu, kas ir daļa no kampaņas “Nomoda paaudze” [“Generation Awake!”], – tās mērķis ir brīdināt patērētājus par neilgtspējīga patēriņa briesmām.

Reklāma
Reklāma

 

Kokteilis
Šīs 4 zodiaka zīmes riskē novecot vientulībā
“Griež ausīs un smadzenēs!” Latvieši neapmierināti, ka daudziem 4.maijs šķiet balta galdauta svētku diena
Veselam
Diemžēl realitāte… “Paiet kļūst arvien grūtāk. Operācija bija gaidāma jūnija beigās. Atnāk ziņa – kvotas beigušās.”
Lasīt citas ziņas

Klipā darbojas Ūdens fanāts Uldis – nervozs spainis, kuru nodarbina pārmērīga ūdens izmantošana. (http://www.generationawake.eu/lv) Klipā dota saite uz kampaņas “Generation Awake” daudzvalodu vietni, kuras iecere ir likt iedzīvotājiem aizdomāties par patēriņa ieradumiem un palīdzēt viņiem tos mainīt un padarīt ilgtspējīgākus. Kampaņas ietvaros šogad tiks īstenoti vairāki citi pasākumi, tostarp izveidota jauna tīmekļa vietnes sadaļa, kurā varēs iepazīties ar dažādu preču (piemēram, džinsu, hamburgeru vai alus) “ūdens pēdu”.

 

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.