Ūdens fanāts Uldis
 0

Eiropas Komisija nākusi klajā ar jaunu virusālo videoklipu, kas ir daļa no kampaņas “Nomoda paaudze” [“Generation Awake!”], – tās mērķis ir brīdināt patērētājus par neilgtspējīga patēriņa briesmām.

Reklāma
Reklāma

 

Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 vārdu īpašniekus, kuri kā magnēti pievelk pretējā dzimuma pārstāvjus
Kokteilis
Septiņi seni vārdi, kurus nevajadzētu dot meitenēm
Kokteilis
“Man ir lauzta kāja un deguns, pārsista piere, pamatīgs smadzeņu satricinājums…” Horens Stalbe Dobelē nežēlīgi piekauts 191
Lasīt citas ziņas

Klipā darbojas Ūdens fanāts Uldis – nervozs spainis, kuru nodarbina pārmērīga ūdens izmantošana. (http://www.generationawake.eu/lv) Klipā dota saite uz kampaņas “Generation Awake” daudzvalodu vietni, kuras iecere ir likt iedzīvotājiem aizdomāties par patēriņa ieradumiem un palīdzēt viņiem tos mainīt un padarīt ilgtspējīgākus. Kampaņas ietvaros šogad tiks īstenoti vairāki citi pasākumi, tostarp izveidota jauna tīmekļa vietnes sadaļa, kurā varēs iepazīties ar dažādu preču (piemēram, džinsu, hamburgeru vai alus) “ūdens pēdu”.

 

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.