Zīmola “Dzintars” atdzimšana nākotnē ļauj raudzīties ar optimismu 0

Iepriekšējos gados Covid-19 pandēmijas laikā ne viens vien uzņēmums bija spiests pārtraukt savu darbību, tādēļ lēmums par atjaunotā “Dzintara” darbības atsākšanu bija ļoti laba ziņa gan šī zīmola cienītājiem, gan Latvijai kopumā. Uzzinot par ražošanas atsākšanu, daudzi bijušie “Dzintara” darbinieki steidza uz SIA “H.A.Brieger”, lai pieteiktos darbā. Viņu vidū bija arī kosmētikas produkcijas ražotnes operatore Tamāra Parhomenko.

Reklāma
Reklāma
Krievi nāk virsū kā melna nakts.. Ukraiņi nosauc laiku, kad vairs nevarēs noturēt fronti – ne ieroču, ne spēka nav
10 produkti, kuri traucē notievēt. Arī tādi, kurus uzskatām par veselīgiem
FOTO. Apskati, kāda automašīna bija pati populārākā tavā dzimšanas gadā! 70
Lasīt citas ziņas

Tamāra, kura “Dzintara” dekoratīvās kosmētikas ražotnē nostrādājusi divdesmit gadus, stāsta, ka sajutusi lielu zaudējumu, kad šis uzņēmums tika slēgts. “Žēl, ka tā notika. Darbinieki augstu vērtēja savu darbu, darīja to, kas patīk,” viņa atceras. “Agrākais “Dzintars” ir svarīga vēstures daļiņa ne tikai cilvēkiem, kuri tur strādāja, tā ir arī daļa no valsts vēstures,” saka Tamāra Parhomenko. Viņa atzīst, ka šobrīd visvairāk pietrūkst tā spilgtuma un krāsu dažādības, kas bijis, strādājot dekoratīvās kosmētikas ražotnē un izlaižot lielu daudzumu dažādu toņu lūpu krāsas. Tomēr viņa ir ļoti priecīga par zīmola “Dzintars” atdzimšanu un iespēju atkal darīt iemīļoto darbu.

“Mūs [bijušos “Dzintara” darbiniekus] aicināja šurp, un esam ļoti pateicīgi, ka mums ir darbs, ka zīmols “Dzintars” turpina pastāvēt. Tas rada optimismu un dod cerību, ka mūsu valstī labas lietas var atdzimt un turpināties. Tāpēc mēs strādājam ar lielu prieku,” saka Tamāra.

Vairāk skatieties sižetā.