Zīmola “Dzintars” atdzimšana nākotnē ļauj raudzīties ar optimismu 0

Iepriekšējos gados Covid-19 pandēmijas laikā ne viens vien uzņēmums bija spiests pārtraukt savu darbību, tādēļ lēmums par atjaunotā “Dzintara” darbības atsākšanu bija ļoti laba ziņa gan šī zīmola cienītājiem, gan Latvijai kopumā. Uzzinot par ražošanas atsākšanu, daudzi bijušie “Dzintara” darbinieki steidza uz SIA “H.A.Brieger”, lai pieteiktos darbā. Viņu vidū bija arī kosmētikas produkcijas ražotnes operatore Tamāra Parhomenko.

Kokteilis
Numerologi nopludinājuši laimīgo sarakstu: šajos četros datumos dzimušajiem Ugunīgā Zirga gads būs neprātīgi veiksmīgs
Veselam
Ko nedrīkst lietot kopā ar kafiju: pētnieki izceļ piecus bīstamus pārtikas produktus
Buratino tiks aprīts: Strelkovs no cietuma prognozē, ar ko beigsies “romāns” starp Vašingtonu un Kremli 49
Lasīt citas ziņas

Tamāra, kura “Dzintara” dekoratīvās kosmētikas ražotnē nostrādājusi divdesmit gadus, stāsta, ka sajutusi lielu zaudējumu, kad šis uzņēmums tika slēgts. “Žēl, ka tā notika. Darbinieki augstu vērtēja savu darbu, darīja to, kas patīk,” viņa atceras. “Agrākais “Dzintars” ir svarīga vēstures daļiņa ne tikai cilvēkiem, kuri tur strādāja, tā ir arī daļa no valsts vēstures,” saka Tamāra Parhomenko. Viņa atzīst, ka šobrīd visvairāk pietrūkst tā spilgtuma un krāsu dažādības, kas bijis, strādājot dekoratīvās kosmētikas ražotnē un izlaižot lielu daudzumu dažādu toņu lūpu krāsas. Tomēr viņa ir ļoti priecīga par zīmola “Dzintars” atdzimšanu un iespēju atkal darīt iemīļoto darbu.

“Mūs [bijušos “Dzintara” darbiniekus] aicināja šurp, un esam ļoti pateicīgi, ka mums ir darbs, ka zīmols “Dzintars” turpina pastāvēt. Tas rada optimismu un dod cerību, ka mūsu valstī labas lietas var atdzimt un turpināties. Tāpēc mēs strādājam ar lielu prieku,” saka Tamāra.

Vairāk skatieties sižetā.