Uzņēmuma pārstāvji izstādē “ISM 2019” Ķelnē.
Uzņēmuma pārstāvji izstādē “ISM 2019” Ķelnē.
Publicitātes foto.

Zīmola “Laima” īpašnieks plāno eksporta pieaugumu par aptuveni 5% 2

Šokolādes un konditorejas izstrādājumu, kā arī uzkodu ražotāja “Orkla Confectionery & Snacks Latvija”, kam pieder zīmoli “Laima”, “Selga”, “Staburadze” un “Ādažu čipsi”, šogad plāno palielināt eksporta apjomu par aptuveni 5%, attīstot piedāvājumu aktīvajos darbības tirgos, informēja kompānijā.

Reklāma
Reklāma
“To bezjēdzīgo brīvdienu 1. maijā sen bija laiks izbeigt.” Sociālo tīklu lietotāju viedokļi par 1.maiju kā oficiālu brīvdienu
Norvēģijā ir pilsēta, kuras iedzīvotājiem jau vairāk nekā 70 gadus ir aizliegts nomirt. Nežēlīgs liktenis sagaida tos, kuri saslimuši 30
VIDEO. “Divas mašīnas pašvaldības policijas atbrauca” – Ogrē slēgts bērnu izveidotais dzērienu veikals
Lasīt citas ziņas

“Orkla Confectionery & Snacks Latvija” šogad eksporta attīstībai plāno piedalīties arī vairākās starptautiskās izstādēs. Tostarp no 27.janvāra līdz 30. janvārim kompānija piedalās pasaulē vadošajā saldumu un uzkodu izstādē “ISM 2019” Ķelnē, iepazīstinot ar tumšās un piena šokolādes jaunumiem, kā arī “Maigums” zefīriem, pēc kuriem pieprasījums eksporta tirgos aug katru gadu. “Pērn eksporta tirgus līderi izaugsmes ziņā bija zefīri, veidojot 52,2% pieaugumu, salīdzinājumā ar 2017.gadu,” teica “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” sabiedrisko attiecību un komunikācijas vadītāja Lineta Mikša.

Tāpat šogad uzņēmums arī plāno piedalīties “Prodexpo” izstādē Maskavā, kas norisināsies februārī, kā arī oktobrī – “Anuga” – izstādē Ķelnē.

CITI ŠOBRĪD LASA

Uzņēmumā atzīmēja, ka 2018.gadā “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” turpināja darbu pie pozīciju stiprināšanas esošajos darbības tirgos, kā arī pie jaunu tirgu apgūšanas, uzsākot realizēt produkciju Nīderlandē un Kazahstānā.

LETA jau vēstīja, ka “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” konsolidētais apgrozījums 2017.gadā bija 81,196 miljoni eiro, kas ir par 4,3% vairāk nekā 2016.gadā, bet koncerna peļņa bija 3,128 miljoni eiro.

“Orkla Confectionery & Snacks Latvija” ir dibināta 2009.gadā un ir viens no vadošajiem šokolādes un konditorejas izstrādājumu, kā arī uzkodu ražošanas uzņēmumiem Baltijas valstīs. “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” pārstāv zīmolus “Laima”, “Selga”, “Staburadze”, “Ādažu Čipsi”, “The Original Taffel Snacks” un “Pedro”.

Zīmola “Laima” produkcija ir pieejama 20 pasaules valstīs, tostarp Lietuvā, Igaunijā, Baltkrievijā, Dānijā, Grieķijā, Lielbritānijā, Īrijā, Izraēlā, Islandē, Itālijā, Kanādā, Moldovā, Nīderlandē, Norvēģijā, Portugālē, Krievijā, Slovākijā, Spānijā, Vācijā un ASV. Kopumā “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” eksportē produkciju uz teju 30 pasaules valstīm.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.