Foto – LETA

Zīmolu “Spilva” un “Gutta” īpašniekam pērn apgrozījuma kāpums 0

Zīmolu “Spilva” un “Gutta” īpašnieks “Orkla Foods Latvija” pagājušajā gadā strādāja ar 33,918 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 7,6% vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt kompānijas peļņa palielinājās par 60% – līdz 3,685 miljoniem eiro, liecina informācija “Firmas.lv”.

Reklāma
Reklāma
“Ko var iemācīt šādi ģērbušās lektores?” Dzejniece un lektore publiski šausminās un ņirgājas par pasniedzēju apģērbu 124
Ēdam katru dienu! Kuros pārtikas produktos ir visvairāk plastmasas?
Seni un spēcīgi ticējumi: šīs lietas nekad nedrīkst ne aizņemties, ne aizdot 9
Lasīt citas ziņas

Uzņēmuma vadības ziņojumā teikts, ka kompānija arī 2018.gadā turpināja investēt uzņēmuma attīstībā un produkta kvalitātes uzlabošanā no saviem līdzekļiem un piesaistot Eiropas Savienības fondu līdzekļus. Kompānijas ražotnē Babītes novada Spilvē ir pabeigta paleteizera un etiķešu kontroles iekārtu uzstādīšana, ievērojami palielinot ražošanas automatizāciju. Projektā kopumā ir investēti 205 000 eiro. Tāpat veiktas 30 000 eiro investīcijas jaunas mikrobioloģijas laboratorijas izveidē. “Orkla Foods Latvija” kopējais investīciju apmērs 2018.gadā sasniedza 460 000 eiro.

Vadība norāda, ka pērn uzņēmums savu produkciju turpināja realizēt Latvijā un ārvalstīs. Nemainīgi lielāko daļu realizācijas kompānija ieguva no Latvijā realizētās produkcijas. Kopumā uzņēmuma realizācijas ieņēmumi Latvijā pērn veidoja 24,2 miljonus eiro, kas ir par 5,8% vairāk nekā 2017.gadā. “Orkla Foods Latvija” turpināja attīstīt esošos eksporta tirgus, kur kopējie realizācijas ieņēmumi palielinājās par 12,3%, sasniedzot 9,8 miljonus eiro. Būtiskākais pieaugums bija uz Somiju un Lietuvu.

CITI ŠOBRĪD LASA

2019.gadā “Orkla Foods Latvija” plāno turpināt attīstīt pārtikas produktu ražošanu un tirdzniecību, atbilstoši kompānijas mērķiem un vadlīnijām, tai skaitā izstrādāt jaunus produktus atbilstoši aktuālajām patērētāju vajadzībām.

Jau ziņots, ka “Orkla Foods Latvija” apgrozījums 2017.gadā bija 31,517 miljoni eiro, kas ir par 5,4% vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt kompānijas peļņa palielinājās par 6,2% – līdz 2,304 miljoniem eiro.

“Orkla Foods Latvija” pamatdarbība ir augļu, ogu un dārzeņu pārstrādes produktu, garšvielu, majonēžu, kečupu un dažādu ēdiena piedevu ražošana un tirdzniecība.

Tāpat vēstīts, ka “Orkla” plāno apvienot “Orkla Confectionery&Snacks Latvija” un zīmolu “Spilva” un “Gutta” īpašnieku “Orkla Foods Latvija”, izveidojot vienotu zīmolu preču organizāciju Latvijā ar nosaukumu “Orkla Latvija”. “Orkla Logistics Latvija”, “Saldumu tirdzniecība” un “Latfood Agro” pilnībā pieder “Orkla Confectionery&Snacks Latvija”.

Norvēģu kompānija “Orkla” 2014.gada augustā iegādājās koncernu “NP Foods”, savukārt oktobrī pieņēma lēmumu apvienot “NP Foods”, AS “Laima”, AS “Staburadze” un AS “Latfood” vienā uzņēmumā, kura nosaukums ir SIA “Orkla Confectionery and Snacks Latvija”, bet SIA “Spilva” un AS “Gutta” tika apvienotas uzņēmumā ar nosaukumu “Orkla Foods Latvija”.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.