«Air Baltic» joprojām ķeksīši
 0

Latvijas nacionālā aviokompānija “Air Baltic” joprojām nav izpildījusi Patērētāju tiesību aizsardzības centra (PTAC) 2007. un 2008. gadā uzliktos pienākumus par biļešu rezervēšanas sistēmas internetā caurspīdīguma nodrošināšanu, pastāstīja Patērētāju tiesību aizsardzības centra (PTAC) patērētāju informēšanas un komunikāciju daļas vadītāja Sanita Gertmane.

Reklāma
Reklāma

 

Kokteilis
Lauvas ir lepni, Dvīņi – aizmāršīgi: kā kura zodiaka zīme audzina savus bērnus
Šī prece pazudīs no “Rimi” plauktiem! Tirdzniecības tīkls ievieš jaunu biznesa stratēģiju – kas vēl tiks izņemts no sortimenta?
WSJ: Izraēla Irānā divu dienu laikā panāca to, ko Krievija 3 gados nespēja sasniegt Ukrainā
Lasīt citas ziņas

Viņa atgādināja, ka jau 2007. gadā PTAC konstatēja, ka “Air Baltic” interneta mājaslapā automātiski aktivizētie ķeksīši, kas lidojuma biļetei automātiski klāt pieskaita arī lidojuma datuma/laika maiņas apdrošināšanu, ja patērētājs to nav pamanījis, sapratis vai aizmirsis deaktivizēt, ierobežo patērētāja izvēles brīvību un ir pretlikumīgi. Līdz ar to PTAC uzdeva “Air Baltic” šādu praksi nekavējoties pārtraukt.

 

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.