«Air Baltic» joprojām ķeksīši
 0

Latvijas nacionālā aviokompānija “Air Baltic” joprojām nav izpildījusi Patērētāju tiesību aizsardzības centra (PTAC) 2007. un 2008. gadā uzliktos pienākumus par biļešu rezervēšanas sistēmas internetā caurspīdīguma nodrošināšanu, pastāstīja Patērētāju tiesību aizsardzības centra (PTAC) patērētāju informēšanas un komunikāciju daļas vadītāja Sanita Gertmane.

Reklāma
Reklāma

 

Veselam
Neredzamās slepkavas: četri ikdienas ieradumi, kas nemanāmi bojā asinsvadus un palielina trombu attīstības risku
Kokteilis
Ja esi dzimis vienā no šiem trīs datumiem, tev uzlikts īpašs “zīmogs” no pagātnes
Kokteilis
VIDEO. Karaliskā sveiciena vietā sūdi! Anglijas godasardzes zirgs nokārtojas Trampa priekšā
Lasīt citas ziņas

Viņa atgādināja, ka jau 2007. gadā PTAC konstatēja, ka “Air Baltic” interneta mājaslapā automātiski aktivizētie ķeksīši, kas lidojuma biļetei automātiski klāt pieskaita arī lidojuma datuma/laika maiņas apdrošināšanu, ja patērētājs to nav pamanījis, sapratis vai aizmirsis deaktivizēt, ierobežo patērētāja izvēles brīvību un ir pretlikumīgi. Līdz ar to PTAC uzdeva “Air Baltic” šādu praksi nekavējoties pārtraukt.

 

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.