Publicitātes foto.

“Aldaris”: Pieaug Latvijā pārdotā ekskluzīvā alus daudzums 0

Latvijā šogad deviņos mēnešos pārdotā “premium” jeb ekskluzīvā alus daudzums pieaudzis par 2% salīdzinājumā ar attiecīgo laika posmu pērn, bet tā vērtība palielinājusies par 14%, pavēstīja alus darītavas “Aldara” pārstāvji, atsaucoties uz “Nielsen” datiem.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Ja tavas mājas numurā ir kāds no šiem 3 skaitļiem, tev ir potenciāls sasniegt visu, ko sirds kāro
Cilvēkstāsts
“Man draudēja publiski, ka mani izkropļos” – saimniecības “Jaunapšenieki” saimniece Agnese par nievām un ļaunumu, ar ko sastopas ikdienā 58
TESTS prātvēderiem: ja zini atbildes uz vismaz 8 jautājumiem, tev ir pārsteidzoši attīstīts intelekts
Lasīt citas ziņas

Tostarp kompānijā minēja, ka “Aldara” zīmola “Mežpils alus” pārdošanas apmērs, pēc “Nielsen” datiem, 2019.gada deviņos mēnešos pieaudzis par 41%, bet pārdotā alus vērtība palielinājusies par 52%.

“Esam gandarīti, ka mūsu klienti ir ļāvuši “Mežpils alum” augt vēl straujāk nekā nozarei kopumā un septembrī ieguvām vēsturiski lielāko tirgus daļu. Lielākā izaugsme ir bijusi “Mežpils tradicionālajam” alum, kura pieprasījums ir vairāk nekā dubultojies. Tomēr redzam, ka arī tumšais alus kļūst arvien pieprasītāks Latvijas iedzīvotāju vidū ne tikai ziemas, bet arī vasaras mēnešos. Tā pārdošanas apmērs ir pieaudzis par 23%,” teica “Mežpils alus” zīmola vadītāja Alise Pizika.

CITI ŠOBRĪD LASA

Uzņēmumā arī norādīja, ka, reaģējot uz patērētāju pieaugošo pieprasījumu ekskluzīvā alus kategorijā, “Mežpils” papildinājis sortimentu ar pieciem jauniem portera alus veidiem. Ierobežotā daudzumā veikalos un restorānos novembrī būs pieejams “Mežpils Sherry” porteris, “Mežpils Rum” porteris, “Mežpils Cognac” porteris, “Mežpils Islay” porteris un “Mežpils JD” porteris.

Kompānijā arī informēja, ka ar mērķi izglītot sabiedrību un attīstīt alus kultūru Latvijā šogad līdz 22.novembrim uzņēmums rīkos “Mežpils portera nedēļu”, kurā būs pieejami īpašie piedāvājumi restorānos, kas ļaus uzzināt vairāk par portera alus un dažādu ēdienu saderību, kā arī tiks organizēta virkne diskusiju nozares ekspertu vidū.

“Aldaris” 2018.gadā strādāja ar 27,073 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 20,6% vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt kompānijas zaudējumi saruka par 76% – līdz 1,165 miljoniem eiro.

“Aldaris” ir Dānijas alus ražotāja “Carlsberg” grupas uzņēmums. “Carlsberg” kontrolē uzņēmumu “Baltic Beverages Holding”. “Aldara” produktu klāstu veido vairāk nekā 40 dzērienu, tostarp alus, sidrs, dzeramais ūdens, dažādi alkoholiskie un bezalkoholiskie kokteiļi.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.