
Alus “Staburags Gaišais” saņem balvu prestižā konkursā Vācijā 0
Prestižā alus konkursā “Meininger’s International Craft Beer Award 2018”, kas ik gadu Vācijā pulcē alus darītavas no visas pasaules, jaunais alus “Staburags Gaišais” saņēma godalgu vairāk nekā 1000 alus konkurencē.
Konkurss “Meininger’s International Craft Beer Award 2018” kopš tā sākuma ir kļuvis par vienu no prestižākajiem konkursiem Eiropā. Tajā tiekas alus brūveri no dažādām pasaules valstīm, bet galvenokārt no alus lielvalsts Vācijas. Šogad alus vērtēšanā piedalījās gandrīz 90 žūrijas dalībnieki, kas izvērtēja kopumā 70 dažādus alus stilus.
Šis nav vienīgais nozīmīgais apbalvojums “Staburags” alum gada laikā. Pērn rudenī starptautiskajā konkursā “Baltic beer star award 2017” alus “Staburags Baltais” saņēma prestižo godalgu lielajā alus konkurencē. Globālā informācijas un mērījumu kompānija “Nielsen” savā ikgadējā Latvijas tirgus apskatā pasludināja jauno alus zīmolu “Staburags” par pērnā gada veiksmīgāko produktu kategorijā “Labākā debija vieglo alkoholisko dzērienu segmentā 2017” un atzina to par otro labāko starp visu kategoriju jaunajiem produktiem.
Alus darītava “Lāčplēsis” ar jauno alus zīmolu “Staburags” iepazīstināja pērn martā. Tā sortimentu veido “Staburags Gaišais”, “Staburags Tumšais”, “Staburags Baltais alus” un tagad produkcija paplašināta ar jauniem produktiem – “Staburags Īpašais”, “Staburags Bezalkoholiskais” un “Staburags rudzu kvass”. “Staburags Īpašais” ir jaunākais darītavas dzēriens, tā izgatavošanā izmantoti bioloģiski audzēti apiņi un tas ir bez glutēna.
Kā ziņots, alus zīmolu “Lāčplēsis” ražo SIA “Cido grupa”. Pēc uzņēmuma aplēsēm, kopējā “Cido grupas” alus tirgus daļa ir aptuveni 21%, galvenokārt pateicoties zīmoliem “Lāčplēsis”, kam ir 7% tirgus daļa, un “Līvu” – 10% tirgus daļa.