Anne Mere
Anne Mere
Publicitātes foto

Anne Mere iecelta par “Fazer Bakery Baltic” vadītāju 2

“Fazer Bakery Baltic”, kas Latvijā pārstāv uzņēmumu “Fazer Latvija” SIA , kā arī maizes zīmolus “Fazer” un “Druva”, no šodienas darbu sāk jauna vadītāja – Anne Mere.

Reklāma
Reklāma
Krievijā valda histērija: izbojāta Putina inaugurācija 174
TV24
Vai rudenī tiks palielinātas pensijas? Saeimas deputāts par plānotajām izmaiņām pensiju aprēķinā
“Krievi mūs burtiski aprīs!” Ukraiņu komandieris skaidro iespējamās kara pauzes briesmas
Lasīt citas ziņas

Viņa nomaina amatā iepriekšējo vadītāju Klāvu Bērziņu, kurš iepriekš uzņēmumu vadīja trīs gadus.

Annei Merei ir 20 gadu pieredze darbā ātrās aprites preču (FMCG) jomā. Pirms pievienošanās “Fazer” A.Mere ieņēma dažādus vadošus amatus Ziemeļvalstu pārtikas uzņēmumā “HKScan”, kas Latvijā pārstāv tādus zīmolus kā “Rīgas Miesnieks” un “Rakvere”, viņa uzņēmuma biznesu Baltijā vadīja pēdējos piecus gadus.

CITI ŠOBRĪD LASA

A. Meres iepriekšējā darba pieredze ir saistīta ar biznesa vadību, darbības kompetenču uzlabošanu, zīmola stratēģiju īstenošanu, kā arī mazumtirdzniecības biznesa attīstības veicināšanu dažādos tirgos.

“Esmu priecīga par iespēju sniegt ieguldījumu “Fazer Bakery Baltic” uzņēmuma attīstībā Baltijas valstīs. Lielāko savas karjeras laiku esmu strādājusi pārtikas nozarē, 18 gadus manas darbības fokuss ir bijis saistīts ar mājputnu un cūkgaļas ražošanas, pārstrādes un pārdošanas biznesu Baltijas valstīs. Esmu pārliecināta, ka mana pieredze un esošās zināšanas veicinās “Fazer” zīmola attīstību, izaugsmi un nostiprinās uzņēmuma pozīcijas tirgū,” stāsta A. Mere.

Jaunā vadītāja uzņēmumam pievienojusies brīdī, kad maizes tirgus kopumā piedzīvo lejupslīdi – šī gada pirmajā pusē, salīdzinot ar šo pašu periodu pērn, Latvijā tas saruka par 4%.

Taču, neskatoties uz to, “Fazer Latvija”, izaicinošajos biznesa apstākļos, ir izdevies palielināt savu tirgus daļu Latvijā līdz 21%, tādējādi kļūstot par otru lielāko spēlētāju maizes ražotāju tirgū.*

Viens no būtiskākajiem izaicinājumiem, ar ko nākotnē saskarsies maizes ražotāju nozare, ir mainīgie pircēju ieradumi. Arvien biežāk tiek novērota tendence, kur cilvēki ikdienas iepirkšanos ir nomainījuši pret retāku, taču apjomīgāku iknedēļas iepirkšanos.

To, kā ērtāko iepirkšanās veidu izvēlas arvien vairāk iedzīvotāju, par ko liecina arī statistikas dati – to pircēju daļa, kas veic lielos iknedēļas pirkumus, palielinājusies no 41% 2019. gadā uz 60% šogad.**

Šāda tendence liek maizes ražotājiem pielāgoties jaunajiem iepirkšanās paradumiem un meklēt jaunus veidus, kā piedāvāt maizes produkciju lielākos iepakojumos un ar garākiem derīguma termiņiem.

Reklāma
Reklāma

Izmaiņas piedzīvojusi arī tiešsaistes iepirkšanās nozare, kur jau 41% iedzīvotāju izvēlas šo, kā ērtāko pārtikas iegādes veidu vismaz reizi mēnesī, tādēļ īpaši svarīgi ir pievērst uzmanību arī veiksmīgai digitālā mārketinga stratēģijai, kas uzrunātu pircējus arī virtuālajā vidē. **

Visbeidzot, tradicionālo maizes formātu maizes popularitāte turpina samazināties, kur rudzu formas un klaipu maizes pieprasījums ir sarucis par 11%. Toties, mūsdienīgu kviešu maizes formātu, kā piemēram tostermaizes, porciju maizes, flatbread formāta maizes, pieprasījums ir pieaudzis par 19%, paverot jaunas iespējas produktu attīstībai un piesaistot jaunus maizes patērētājus. *

Par “Fazer Latvija”

“Fazer Latvija” ir viens no maizes tirgus līderiem, kas strādā ar zīmoliem “Fazer” un “Druva”. Maize tiek cepta mūsdienīgā ražotnē Ogrē, kas ir viena no tradīcijām bagātākajām maizes ceptuvēm Latvijā. “Fazer Latvija” turpinās fokusēties uz esošo maizes produktu līniju – Fazer “Dzīvā”, Fazer “Gardā”, Fazer ”Svaigi cepta Tev!”, Fazer “Street Food”, “Druva” un “Mākoņmaize” attīstību, gan piedāvājot pircējiem pavisam jaunus, kā arī jau iemīļotus un zināmus produktus, kas atbilst mūsdienu dzīves ritmam un patērētāju vajadzībām.

* AC Nielsen, Svaigās pakotās maizes tirgus , 2021. gada 1. puse un 2020. gada 1. puse
** AC Nielsen pētījumi “Iepirkšanās paradumi 2021” un ““Iepirkšanās paradumi 2019”

Par “Fazer Grupu”:

“Fazer” rada īpašu pieredzi attiecībā uz ēdienu un ļauj izbaudīt labākos garšas mirkļus katru dienu. Uzņēmuma vēsture sākās 1891.gadā, kad Karls Fazers atvēra savu pirmo kafejnīcu ar misiju radīt produktus ar pievienoto vērtību un radīt priekpilnus mirkļus visapkārt. Radot jaunas garšas, tradīcijas un pieredzi attiecībā uz pārtiku, “Fazer” vīzija ir “Ceļā uz lielisku nākotni”.

“Fazer” vēlas, lai pircēji izjūt Ziemeļvalstu maģiju, kuras pamatā ir spēcīga korporatīvā vēsture, uz klientu orientēta pieeja un inovācijas, lai radītu ilgtspējīgus pārtikas ražošanas risinājumus nākotnei.

“Fazer” grupa ir vērsta uz patēriņa preču (FMCG) tirgu, tā darbojas astoņās valstīs un eksportē savu produkciju uz vairāk nekā 40 valstīm. 2020.gadā “Fazer” grupas neto apgrozījums bija 1,1 miljards eiro un uzņēmuma darbinieku skaits sasniedza vairāk nekā 8500 darbinieku.

“Fazer Group” Latvijā pārstāv uzņēmums “Fazer Latvija”. “Fazer” darbība atbilst ētikas principiem, kuru pamatā ir “Fazer” grupas vērtības un ANO Globālais līgums. Northern Magic. Made Real.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.