Ilustratīvs foto
Ilustratīvs foto
Foto: pixabay.com

Apdrošinātājs “Seesam” paziņo par pievienošanos “Vienna Insurance Group” 0

Apdrošināšanas sabiedrība “Seesam” Baltijas valstīs maina logotipa grafisko veidolu. Pārmaiņas tiek veiktas vienlaikus ar apdrošināšanas pakalpojumu pilnveidošanu un klientu apkalpošanas uzlabojumiem atbilstoši mūsdienu prasībām.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 sieviešu un 5 vīriešu vārdus, kas nes laimi to īpašniekiem 24
Mistika: pie Ukrainas robežas atvēries milzīgs krāteris, ko dēvē par “portālu uz pazemes pasauli”
Putins ir izmēģinājis jaunu “superieroci”, kādu pasaule “vēl nav redzējusi” 156
Lasīt citas ziņas

Logotipa jaunajā dizainā ir iekļauti grafiskie elementi, kas norāda arī uz “Seesam” piederību vadošajam apdrošināšanas uzņēmumam Austrijā, Centrāleiropā un Austrumeiropā – “Vienna Insurance Group” (VIG).

“Mēs par saviem īpašumiem līdz šim ierasti esam rūpējušies līdzīgi kā par lietām, taču mūsdienās, ņemot vērā gan mainīgo vidi, gan jaunās iespējas, saprotam, ka par apdrošināšanas objektiem jādomā plašāk un vispusīgāk. Aizvien svarīgāka kļūst dzīves drošība kopumā,” skaidroja “Seesam Insurance AS” valdes priekšsēdētājs Andri Puvi.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Ja agrāk mēs klientiem uzdevām vienkāršus jautājumus, piemēram, piedāvājot brīvprātīgo vai obligāto automašīnas apdrošināšanu un interesējāmies, kādus riskus klients vēlas apdrošināt, tad tagad esam spēruši soli uz priekšu. Mēs esam pārliecināti, ka arī apdrošināšanā svarīga ir holistiska jeb vienota un visaptveroša pieeja,” atzīmēja A. Puvi.

Šajā gadījumā tās ir rūpes par klienta dzīvesstila kvalitāti un nepieciešamību piedāvāt viņam ne tikai pakalpojuma izvēles brīvību, bet arī rīcības brīvību, tā rūpējoties par kompleksu apdrošināšanu.

Apdrošinātāja “Seesam” logotips.
Publicitātes attēls

Kompleksi un personalizēti pakalpojumi

“Seesam” kā apdrošināšanas kompānijai tas tiešām ir liels izaicinājums – nodrošināt klienta dzīvesveida aizsardzību ne tikai viņa īpašumā, bet arī ārpus tā, uzsver A. Puvi.

Viņš norādīja, ka jaunā pieeja no apdrošinātājiem prasa ne tikai specializēšanos, bet arī daudz plašāku izpratni par klientu vajadzībām. Viņš uzsver, ka mūsdienu dzīves ritms ir ļoti straujš un aktivitātes ir ļoti daudzveidīgas.

Tāpēc ir saprotams, ka cilvēkiem pietrūkst laika iedziļināties sīkumos un specifiskās niansēs, lai to visu ņemtu vērā un aizdomātos par katra atsevišķa priekšmeta aizsardzību savā īpašumā. Par to ir jādomā apdrošinātājam.

“Seesam” logotipa jaunais dizains, salīdzinot ar līdzšinējo, ir laikmetīgāks un dinamiskāks. Tajā pašā laikā nav veiktas radikālas izmaiņas, kas apliecina, ka “Seesam” saglabā savas galvenās ilgtermiņa vērtības: godīgumu un taisnīgumu, atbildīgu attieksmi, spēju domāt un lēmumus pieņemt bez aizspriedumiem, kā arī uzņemties pilnu atbildību par sniegtajiem pakalpojumiem.

Tā ir “Seesam” stingra apņemšanās un garantija arī turpmāk klientiem piedāvāt un nodrošināt tikai kvalitatīvus un profesionālus pakalpojumus, novatoriskus risinājumus ar vēl lielāku pievienoto vērtību, izmantojot visu labāko, ko sniedz progresīvi risinājumi, digitalizācija, kā arī vienkāršība un sapratne savstarpējās attiecībās.

Reklāma
Reklāma

Logotipa jaunajā dizainā ir ietvertas četras trijstūru figūras. Kā skaidro A. Puvi, šie dažādo izmēru trijstūri, kas veido mozaīku, simbolizē dažādu lietu harmonisku līdzāspastāvēšanu, veidojot perfektu simbiozi un veselumu. Tas nozīmē, ka runa ir par kompleksiem un personalizētiem apdrošināšanas pakalpojumiem.

Būtiskas pārmaiņas

“Šā gada augusta nogalē “Seesam” kļuva par daļu no “Vienna Insurance Group “. Šis solis ir devis iespēju “Seesam” izmantot arī to pieredzi, ko VIG ir guvis gandrīz 200 gadu gaitā, strādājot apdrošināšanā Austrijā un citās Centrāleiropas un Austrumeiropas valstīs.

“Neapšaubāmi, tās ir būtiskas un labas pārmaiņas, kas ļauj un arī turpmāk ļaus mums piedāvāt klientiem vērtīgāku sadarbību. Mēs uzskatījām, ka šis vēstījums visai sabiedrībai ir jāsniedz arī ar grafiskajām izmaiņām kompānijas logotipā,” skaidro A. Puvi.

“Seesam” ir viena no Baltijas valstīs visilgāk strādājošajām apdrošināšanas kompānijām. “Seesam” bruto parakstīto prēmiju apmērs 2018. gada pirmajos trijos ceturkšņos ir 54,1 miljoni eiro, kas, salīdzinot ar 2017. gada to pašu laika posmu, veido 10% pieaugumu.

“Seesam” Baltijas valstīs strādā jau 27 gadus, bet konkrēti Latvijā – 25 gadus. Šajā laikā reģionā ir izveidojis stabilu uzņēmējdarbību, ieguvis labu atpazīstamību un klientu uzticību.

“Vienna Insurance Group” ir vadošā apdrošināšanas grupa ne tikai Austrijā, bet arī Centrāleiropā un Austrumeiropā. Apdrošināšanas tirgū tā strādā jau gandrīz 200 gadus.

VIG apvieno gandrīz pussimtu uzņēmumu 25 valstīs. Grupai ir senas tradīcijas, spēcīgi zīmoli un cieša sadarbība ar klientiem. VIG kopumā strādā vairāk nekā 25 000 darbinieku.

“Vienna Insurance Group” ir saņēmusi Vīnes fondu biržas vadošā indeksa ATX visaugstāko novērtējumu (A+), kas nozīmē stabilu izaugsmi. Uzņēmuma akcijas tiek kotētas arī Prāgas biržā.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.