Foto: Evija Trifanova/LETA

Aptauja: 94% iedzīvotāji izvēlas Latvijas zīmolu alu 0

Pētot iedzīvotāju paradumus, noskaidrots, ka no visiem alus baudītājiem lielākā daļa jeb 94% iedzīvotāju izvēlas latviešu zīmolu alu, liecina jaunākā nozares apskata “Maxima mazumtirdzniecības kompass” dati.

Reklāma
Reklāma
Mēs tāpat vien nepadosimies! Ukraina sāk gatavoties sliktākajam scenārijam
Trampam atliek bezspēcībā vien noplātīt rokas: Putins atdzīvina 3 klasiskās Kremļa taktikas
FOTO. VIDEO. “Tur ir ļoti daudz VUGD automašīnu, glābēji kaut kur skrien!” Aculiecinieks ziņo par biedējošu skatu galvaspilsētas centrā 16
Lasīt citas ziņas

Vietējo zīmolu alu iedzīvotāji galvenokārt izvēlas tādēļ, ka tas garšo labāk – tā norādījuši 66% aptaujāto.

“Maxima Latvija” iepirkumu departamenta direktors Edvīns Lakstīgala norāda – nedaudz vairāk nekā trešā daļa respondentu atzina, ka iemesli, kāpēc izvēlas Latvijas zīmolu alu ir tā ierastā garša (34%), plašais piedāvājums (26%) un augstā kvalitāte (25%).

CITI ŠOBRĪD LASA

“Vērojot pieprasījumu un iedzīvotāju alus baudīšanas paradumus, “Maxima” veikalos attīstām alus sortimentu – līdz ar vasaras sākumu mūsu veikalos pieejami 55 jauni vietējā zīmola alus, ievērojami paplašinot tieši amata jeb craft alus piedāvājumu. Priecē, ka pētījuma statistika atspoguļojas arī “Maxima” veikalu alus pārdošanas topā – no TOP 5 pirktākajiem aliem, 4 ir vietējā zīmola ali,” tā uzņēmuma pārstāvis.

Savukārt ārvalstu zīmola alu izvēlas 24% respondentu. Vīrieši (28%) biežāk nekā sievietes (19%) patērē ārvalstu zīmolu darināto alu. Tie respondenti, kuri iegādājas ārvalstu brūvējumus, norādījuši, ka visbiežāk izvēlas čehu alu (22%). Tāpat iedzīvotāji izvēlas arī beļģu (17%), vācu (16%), dāņu (12%), nīderlandiešu (7%) un īru (5%) alu.

Pētījums tika veikts sadarbībā ar tirgus un sabiedriskās domas pētījumu centru SKDS 2019. gada aprīlī – tajā piedalījās 1005 respondenti vecumā no 18 līdz 75 gadiem.

“Maxima mazumtirdzniecības kompass” ir visaptverošs mazumtirdzniecības nozares apskats, kas tapis, balstoties uz “Maxima Latvija” datiem, kā arī piesaistot pētniekus no tirgus un sabiedriskās domas pētījumu centra SKDS un izmantojot datus no Centrālās statistikas pārvaldes un citiem avotiem.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.