Ilustratīvs foto
Ilustratīvs foto
Foto: Fotolia

Arvien vairāk televīziju skatās sev ērtā laikā 0

Arvien vairāk pieaug skatītāju vēlme televīzijas pārraides vērot sev ērtā laikā, liecina “Kantar TNS” mediju pētījumu dati. Šā gada 1.janvārī skatītāji veltīja 7,5% skatīšanās laika, lai vērotu TV pārraides ar nobīdi laikā, kas ir vairāk nekā 2016. un 2017.gada 1.janvārī.

Reklāma
Reklāma
7 pārtikas produkti un dzērieni, kas veicina grumbu veidošanos un paātrina novecošanos 25
Seni un spēcīgi ticējumi: šīs lietas nekad nedrīkst ne aizņemties, ne aizdot
4 ikdienišķas un efektīvas lietas: tās palīdz tikt vaļā no liekā svara, ja tev nepatīk sportot 7
Lasīt citas ziņas

Televīzijas skatīšanās laika daļa ar nobīdi laikā, kas dod pieaugumu Konsolidētajai TV, salīdzinot ar Lineāro TV, no vidēji 5,5% 2016.gadā pieauga līdz 6,4% 2017.gadā, skaidro “Kantar TNS” Mediju pētījumu vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters.

Konsolidētās TV skatītākais kanāls 2017.gadā bija TV3, kuram veltīti 11,3% no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais bija kanāls LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 9,9%. Savukārt trešais skatītākais bija kanāls PBK, kura skatīšanās laika daļa bija 8,2%.

CITI ŠOBRĪD LASA

Kanālam LNT veltīti 7,8%, kanālam NTV Mir Baltic – 7,3%, kanālam RTR Planeta Baltija – 6,7% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālam 3+ veltīts 3,1% no skatīšanās laika, kanālam REN TV Baltic – 2,9% un kanālam TV6 – 2,7%.

Kanāla LTV7 skatīšanās laika daļa bija 2,4%, kanāla Dom Kino – 1,8%, kanālu RīgaTV 24 un TNT katra skatīšanās laika daļa bija 1,4%. Kanāla CTC Baltija skatīšanās laika daļa bija 0,9% un kanālu Discovery Channel, Nickelodeon, Kanāls 2 un STV katra skatīšanās laika daļa bija 0,8%.

Kanāliem Kidzone TV un Re:TV katram veltīti 0,7%, kanālam 360TV – 0,6%, kanālam FOX – 0,5%, un kanāliem National Geographic Channel un Pjatnica International katram veltīti 0,4% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālu Fox Life un TNT4 International katra skatīšanās laika daļa bija 0,3%, kanāla Sony Channel – 0,2% un kanāla Sony Turbo skatīšanās laika daļa bija 0,1%.

Skatītākā Konsolidētās TV programma 2017.gadā bija “Pasaules meistarsacīkstes hokejā. Latvija – Zviedrija” kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 12,8% jeb 245,9 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju vecumā no četriem gadiem.

Programmu topa otrajā vietā – “Latvijas Lepnums 2017” kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 10,9% jeb 209,8 tūkstoši skatītāju. Savukārt trešā skatītākā TV programma 2017.gadā bija “Latvijas Valsts himna” kanālā PBK, kuru vēroja vidēji 10,8% jeb 207,3 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.