LDz  jaunā  –  Ķīnas maršruta karte
LDz jaunā – Ķīnas maršruta karte
Publicitātes foto

Atklāj konteinervilcienu maršrutu no Rīgas uz Ķīnu 0

Pagājušajā nedēļā no Rīgas uz Ķīnu devās pirmais konteinervilciena sastāvs ar 52 konteineriem. Vilciena galamērķis ir Ķīnas austrumi – Kašgara, un plānots, ka galapunktā tas nonāks 12-14 dienu laikā no brauciena uzsākšanas.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
FOTO. Mākslīgais intelekts nosauc 10 pasaules pievilcīgākos vīriešus. Starp tiem – pretrunīgi vērtēts Latvijas politiķis
Kokteilis
“Citreiz pirms koncerta nepieciešams atgādināt ētiku un pieklājības etiķeti” – Madara Raabe vīlusies par koncertā Siguldā pieredzēto
Veselam
Zinātnieki atklājuši iemeslu, kas varētu izskaidrot gados jaunu cilvēku biežo saslimstību ar vēzi 57
Lasīt citas ziņas

Jauno dzelzceļa maršrutu kopīgi izstrādāja “Latvijas dzelzceļa” meitas uzņēmums “LDz Loģistika”, Krievijas loģistikas uzņēmums “Transcontainer” un uzņēmums “GEFCO Baltic”. Konteineri uz Rīgas ostu atceļoja no Duisburgas ostas Vācijā, un ar tiem uz Ķīnu tiek vestas iekārtas tekstilrūpniecībai.

“GEFCO Baltic” ģenerāldirektors Martinas Keršis skaidro, ka reģionā, uz kuru tiek nogādāta krava, patlaban tiek veidots industriālais parks un ir nepieciešamas jaunas iekārtas.

CITI ŠOBRĪD LASA

Pirmais vilciens no Rīgas uz Ķīnu ir pierādījums tam, ka Rīgai ir potenciāls kļūt par jaunā Zīda ceļa tranzīta mezglu. LDz prezidents Edvīns Bērziņš uzsver, ka atpakaļkravu nodrošināšana uz Ķīnu palētina transporta koridoru un dod iespēju piesaistīt tam vairāk kravu abos virzienos.

Savukārt satiksmes ministrs Uldis Augulis pauž, ka viesojoties Ķīnā, ir ticis runāts tieši par atpakaļkravu nodrošināšanu, lai maršruts kļūtu daudz izdevīgāks. Viņa skatījumā kravas vilciena nosūtīšana uz Ķīnu ir nozīmīgs solis, lai konteinervilcienu pārvadājumi abos virzienos kļūtu regulāri.

Links: https://youtu.be/rlDKcsZg8xQ

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.