Foto: ZUMAPRESS.com/ SCANPIX/ LETA

“Biļešu paradīze” izstrādājusi digitālā Covid-19 sertifikāta verifikācijas risinājumu 0

Šovasar pielāgojoties esošajai situācijai kultūras nozarē, biļešu tirdzniecības uzņēmums “Biļešu paradīze” izstrādājis risinājumu, kas ļauj ar biļešu kontroles skeneriem pārbaudīt jeb verificēt digitālo Covid-19 sertifikātu, aģentūru LETA informēja uzņēmuma pārstāve Karīna Makarenko.

Reklāma
Reklāma
RAKSTA REDAKTORS
“Šis nav pirmais signāls, ka mūsu valstī kaut kas nav kārtībā” – Horens Stalbe atklāti par sajūtām pēc piedzīvotā uzbrukuma benzīntankā 80
Māte ar šausmām atklāj, ka jaundzimušais bērns, par kuru viņa rūpējās slimnīcā, nav viņas bērns
Kokteilis
Septiņi seni vārdi, kurus nevajadzētu dot meitenēm 24
Lasīt citas ziņas

Makarenko uzsvēra, ka šis risinājums būtiski atvieglos un paātrinās ieejas biļešu un sertifikātu kontroli publiskos pasākumos.

Pirmo reizi tas tiks izmantots jau 11.jūnijā Dzintaru koncertzālē, kur pilotprojekta gaitā uzstāsies Latvijas Radio bigbends, Latvijas Nacionālais simfoniskais orķestris, Intars Busulis un “Abonementa orķestris”.

CITI ŠOBRĪD LASA

Kopš valdības lēmuma no 15.jūnija pamazām atsākt publiskos pasākumus Latvijā, kultūras nozarē ir atsākusies aktīva rosība. Jau patlaban sākta vairāk nekā 100 jaunu pasākumu biļešu tirdzniecība, un to skaits turpina pieaugt ik stundu.

Kā stāstīja Makarenko, jaunais “Biļešu paradīzes” digitālais risinājums spēj operatīvi nolasīt QR kodus, kurus lietotāji būs ieguvuši Nacionālā veselības dienesta (NVD) vietnē “covid19sertifikats.lv”, un konstatēt, vai sertifikāts ir derīgs, kā arī pārliecināties par tā autentiskumu pie ieejas pasākumos.

Digitālā Covid-19 sertifikāta verifikācijas risinājumu “Biļešu paradīze” izstrādājusi saviem spēkiem un par paša uzņēmuma līdzekļiem.

Šis neesot pirmais īpaši “jaunajai realitātei” pielāgotais tehnoloģiju risinājums – pērn biļešu tirdzniecības uzņēmums izstrādājis biļešu personalizācijas sistēmu, kas nozarē tiek veiksmīgi pielietota joprojām.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.