Ekonomika
Bizness

“Bite” pērn būtiski audzējusi lielo biznesa klientu skaitu0

Publicitātes foto

Pērn, salīdzinot ar 2018. gadu, mobilo sakaru operatora “Bite” lielo biznesa klientu skaits palielinājies par 40%.

To lielākoties veicinājusi lielo uzņēmumu, organizāciju un valsts iestāžu vēlme saņemt visus informācijas un komunikāciju tehnoloģiju (IKT) un mobilo sakaru pakalpojumus no viena pakalpojumu sniedzēja.

Integrēto pakalpojumu koncepts “OneIT”

Līdztekus lielo klientu skaita pieaugumam, “Bite” integrēto pakalpojumu koncepta “OneIT” apgrozījums pērnā gada laikā audzis par 16%.

Aizvien palielinoties pieprasījumam pēc integrētiem IKT pakalpojumiem, 2018. gadā, pēc “Bite” un “Latnet” apvienošanās, uzņēmumā tika izstrādāts integrēto pakalpojumu koncepts “OneIT”.

Tas ietver, piemēram, mobilo un fiksēto telefoniju, “Viedā zvanu pārvaldnieka” pakalpojumu, serveru administrēšanu, datortīklu un IT risinājumu apkalpošanu, kā arī tehniskās palīdzības nodrošināšanu 24 stundas diennaktī u.c. pakalpojumus.

Šī gada “OneIT” koncepta apgrozījums ir audzis par 16%. To lielākoties ietekmējusi klientu nepieciešamība saņemt visus pakalpojumus no viena pakalpojumu sniedzēja, tādā veidā optimizējot izmaksas, uzlabojot darba efektivitāti, kā arī iegūstot iespēju ātrāk konstatēt un risināt problēmas.

Aug arī klientiem izsniegto SIM karšu skaits

Savukārt ņemot vērā, ka aizvien vairāk uzņēmēju nodrošina mobilo tālruni saviem darbiniekiem, kā arī bieži vien darba veikšanas nepieciešamībām tiek izmantoti planšetdatori, šogad par 15% palielinājies kopējais biznesa klientiem izsniegto SIM karšu skaits.

“Viens no mūsu ilgtermiņa mērķiem ir konstanti stiprināt pozīcijas biznesa klientu segmentā. Redzam, ka, piedāvājot klientiem saņemt IKT un mobilo sakaru pakalpojumus vienuviet, ne tikai atvieglojam viņu ikdienu, bet arī palīdzam strādāt efektīvāk, spējam atrisināt problēmjautājumus krietni ātrāk, vienlaikus nodrošinot finanšu ietaupījumu, kas gada laikā var sasniegt pat 30%.

Saistītie raksti

Palielinoties biznesa klientu pārliecībai par IKT risinājumu nepieciešamību biznesa efektivitātes uzlabošanā, kā arī pieaugot tehnoloģiju nozīmei uzņēmējdarbības procesos, prognozējam, ka nākotnē biznesa klientu segmentā turpināsies izaugsme un “OneIT” klientu skaits kļūs vēl lielāks,” stāsta “Bites” mārketinga vadītāja Diāna Šmite.

Šobrīd starp lielākajiem “Bites” biznesa klientiem ir gan dažādas valsts iestādes, gan privātie uzņēmumi Līdz ar straujo izaugsmi biznesa klientu segmentā, “Bites” biznesa klientu apkalpošanas nodaļas darbinieku skaitu šogad paredzēts palielināt par 17%.

LA.lv
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.
LE
LETA
Ekonomika
Latvijā lēnākā ekonomikas izaugsme Baltijā
17 stundas
LA
LA.LV
Ekonomika
Latvijas Būvuzņēmēju partnerību turpmāk vadīs Gints Miķelsons
17 stundas
LE
LETA
Ekonomika
“Rīgas siltums” plāno no aprīļa par 7,4% samazināt siltumenerģijas tarifus
18 stundas

Lasītākie raksti

LE
LETA
Pasaulē
Tramps uzdevis Pompeo parakstīt vienošanos ar talibiem
8 stundas
LE
LETA
Latvijā
Atcelti “Novatours” čārterreisi no Rīgas uz Bergamo pilsētu Itālijā
10 stundas
LL
LETA, LA.lv
Sports
Gulbis Po pilsētā tiek līdz pusfinālam
9 stundas
LE
LETA
Pasaulē
Parīzē pēc protestētāju izraisīta ugunsgrēka evakuē Lionas staciju
8 stundas
AL
Agris Liepiņš
Latvijā
Agris Liepiņš: Ja mēģinām izmest pa durvīm, vīriešu diena ieraušas pa logu! 3
9 stundas