“K Senukai Ozols” pašapkalpošanās kasēs var norēķināties arī ar skaidru naudu.
“K Senukai Ozols” pašapkalpošanās kasēs var norēķināties arī ar skaidru naudu.
Foto: Ivars Bušmanis

Būvmateriālu pārdošana digitalizējas 0

Digitālās cenu zīmes, “neredzamie pārdevēji” un pašapkalpošanās kases kopš šodienas arī būv­materiālu tirdzniecībā – tirdzniecības centrā “Ozols” (bijušais “Azur”) atvērts “Kesko Senukai Latvia” – lielākais un modernākais būvniecības un sadzīves preču veikals “K Senukai Ozols”.

Reklāma
Reklāma
Krievija uzbrūk Ukrainai ar “brīnumieroci”. Ar to varētu tikt galā tikai F-16 144
TV24
“Viņi ir gatavi uz visādām neģēlībām.” Kas mudinātu Putinu pieņemt lēmumu uzbrukt NATO?
Veselam
Neviens to pat nenojauta – pasaulē populāros kosmētikas produktos vēzi izraisošas ķīmiskas vielas 800 reižu pārsniedz normu 42
Lasīt citas ziņas

“Kesko Senukai Latvia” mērķis ir nodrošināt klientiem jaunu iepirkšanās pieredzi – “do it yourself” jeb “dari pats” veikalu segmentā Latvijā. To nodrošina plaša pārdošanas procesa digitalizācija – to kā galveno atklāšanā uzsvēra uzņēmuma ģenerāldirektora vietnieks Marius Šukausks.

“Šis ir vienpadsmitais “K Senukai” veikals Latvijā. Jaunās tehnoloģijas ir tikai sākums veikala attīstībā. Raudzīsim, vai arī pārējos veikalos varēsim ieviest kaut ko no tā, kas šeit,” viņš piebilda. No pavisam sortimentā atrodamajiem 60 tūkstošiem preču nosaukumu (no bērnu precēm līdz jumta segumiem) desmit tūkstošiem ir digitālās cenu zīmes, kurās akciju laikā var operatīvi mainīt cenas.

CITI ŠOBRĪD LASA

Marius Šukausks lepojās, ka tik strauja veikala iekārtošana – 20 tūkstošu kvadrātmetru platības izkārtošana un digitāla apbruņošana – ir paveikta vien divos mēnešos.

Katras veikala ejas krustcelēs ir interaktīvs ekrāns, kurā var sameklēt ceļu uz meklējamo preču grupu, pie preču ejām ir nospiežama poga pārdevēja konsultanta izsaukšanai, ja tas nepieciešams.

“Trīs lietas, kāpēc Ekonomikas ministrijai ir būtiska šāda veikala atvēršana,” “LA” uzskaitīja Ekonomikas ministrijas valsts sekretāra vietnieks Raimonds Aleksejenko.

“Pirmais – inovācijas. Šis ir pierādījums, ka inovācija var būt ne tikai zinātniekam, bet iespējama katrā uzņēmumā. Šai gadījumā tā ir vienā no lielākajām pakalpojumu nozarēm – tirdzniecībā. Tas ļauj nodarbināt mazāku pārdevēju skaitu ar lielākām algām. Otrs – digitalizācija.

Šeit tā ļauj darboties par 40% efektīvāk nekā citā veikalā. Darbību un drošību pašapkalpošanās kasēs nodrošina sarežģīti IT risinājumi. Trešais – Baltijas uzņēmums. Kā “mājas uzņēmums” tas ir modernāks nekā līdzīgi lielie tirdzniecības uzņēmumi Vācijā vai Polijā,” viņš izklāstīja.

“Kesko Senukai Latvia” veikalā investējis sešus miljonus eiro, no kuriem 600 tūkstoši ieguldīti pašapkalpošanās kasu izveidē. Atšķirībā no pierastajām paš­apkalpošanās kasēm pārtikas lielveikalos te jāspēj piebraukt ar lieliem, neizkraujamiem ratiņiem un svītrkodi jānolasa, neizceļot preci. Otra būtiska atšķirība – šajās kasēs (tiesa, divās no astoņām) var norēķināties ar skaidru naudu.

Reklāma
Reklāma

“Pirmoreiz pircējiem piedāvājam “Senukai” netipisku preču grupu – IT tehniku un telefonus,” “LA” izvadājot pa veikalu, uzsvēra Ainārs Zvirbulis, iepirkumu un loģistikas direktors.

“Te katrs var atrast šobrīd tik modernos gadžetus,” viņš piebilda. Zvirbulis kā uz jaunievedumu norādīja uz “Gudrās mājas” stendiem, kuros parādīta dažādu gadžetu izmantošana savienojumā ar energoefektīviem risinājumiem.