Mārtiņš Kossovičs
Mārtiņš Kossovičs
Foto: Paula Čurkste/LETA

“Satiksme kustas lēnāk, bet pilsēta jūtas drošāka.” Mārtiņš Kossovičs par velojoslu veidošanu un Čaka ielas slāpšanu 35

Līga Abakuka, “RīgaTV 24”

“Čaka iela slāpst, tā paliek arvien pelēcīgāka un drūmāka. Mazās bodītes, tirdzniecības vietas šobrīd stāv tukšas. Katru dienu kāda tirdzniecības vieta tiek aizvērta un izliktas šiltes ar uzrakstiem – iznomā!” par to, kāpēc tika pieņemts lēmums par pagaidu velojoslas izbūvi Čaka ielā, RīgaTV 24 raidījumā “Dienas personība ar Veltu Puriņu” sacīja Rīgas domes deputāts Mārtiņš Kossovičs ( “Par!/Progresīvie” frakcijas vadītājs).

Reklāma
Reklāma
6 pārtikas produkti, kurus nekādā gadījumā nedrīkst saldēt
Kokteilis
Trāpīgais horoskops. 10 teikumi, pēc kuriem pavisam noteikti atpazīsi katru zodiaka zīmi
Duncis Putina mugurā: situācija Krievijā pēdējo dienu laikā ir strauji mainījusies
Lasīt citas ziņas

Šie visi ir signāli, ka Čaka iela cilvēkiem vairāk nav lietojama, – uzskata domes deputāts, kurš zināja arī teikt, ka pat nekustamā īpašuma cenas uz Čaka ielas ir zemākas nekā uz Stabu vai Ģertrūdes ielas, kas ir turpat blakus.

“Cilvēki pat dzīvot negrib uz Čaka ielas. Ar Čaka ielu kaut kas bija jādara. Iespējams, ka šis eksperiments parādīs, ka tie virzieni nav pareizi, bet velojoslas izveidošana dod labumu ne tikai velosipēdiem. Tajās dienās, kad no automašīnām tiek šļakstīts ūdens, arī gājējus šī velojoslas uzbūvēšana pasargā kaut vai no apšļakstīšanas. Satiksme kustas lēnāk, bet pilsēta jūtas drošāka,” pārliecināts ir Kossovičs.

CITI ŠOBRĪD LASA

Kossovičs raidījumā norādīja arī uz to, ka uz Čaka ielas esot vēl daudz darāmā, bet lēmums par velojoslas ierīkošanu bijis jāpieņem nedēļas laikā, ja tas netiktu izdarīts, iela paliktu tāda pati, kā tā bija iepriekš.

“Mēs vēlamies, lai Čaka ielā ir koki, jo pirms vairākiem desmitiem gadu tie tur ir bijuši. Mēs gribam, lai uz ietvēm būtu soliņi, kur apsēsties, mēs gribam, lai uz Čaka ielas cilvēki atkal sāk dzīvot.”

Runājot par sabiedriskā transporta kustību Čaka ielā, kas pēc daudzu autovadītāju domām būtiski palēnina kopējo kustību, Kossovičs atzina, ka tieši tas patreiz esot lielākais izaicinājums.

“Līdz šī eksperimenta izskaņai mēs vēlamies panākt to, lai sabiedriskais transports varētu kustēties dinamiskāk. Satiksmes eksperti skatīsies kā to varētu izdarīt, varbūt sabiedriskā transporta vajadzībām tiks veidotas tā saucamās “kabatas”.”

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.