Publicitātes foto

“Coca-Cola” sāks pārdot pienu 0

ASV dzērienu gigants “Coca-Cola” gatavojas decembrī laist tirgū piena zīmolu, vēsta britu laikraksts “The Telegraph”.

Kokteilis
2026. gada upuri: šīs zodiaka zīmes saņems skarbu mācību no likteņa
Apstiprināts galējais prāmja “Estonia” katastrofas cēlonis. Tas ir negaidīts 24
Eiropa ir brīdināta! Krievijas “Pastardienas radio” pārraida 15 šifrētus ziņojumus; pieminēta arī Latvija 90
Lasīt citas ziņas

Par saviem plāniem sākt darbību piena tirgū uzņēmums informējis bankas “Morgan Stanley” rīkotajā patēriņa konferencē.

“Coca-Cola” piena zīmols sauksies “Fairlife” un paredzēts, ka šis produkts maksās divreiz vairāk par šobrīd veikalos nopērkamo pienu.

CITI ŠOBRĪD LASA

Paredzēts, ka “Fairlife” būs lielāks proteīna saturs un mazāks cukura saturs nekā tradicionālajam pienam, tāpat šis produkts nesaturēs laktozi.

“Coca-Cola” uzskata, ka “Fairlife” ir liels izaugsmes potenciāls, tādējādi uzņēmums cer, ka tā ieiešana piena tirgū vainagosies panākumiem.

Tradicionālā piena pārdošanas apjoms ASV šobrīd piedzīvo kritumu, tajā pat laikā palielinās pārdošanas apjoms pienam ar dažādām piedevām un paaugstinātu proteīna saturu.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.