Publicitātes foto

“Coca-Cola” sāks pārdot pienu 0

ASV dzērienu gigants “Coca-Cola” gatavojas decembrī laist tirgū piena zīmolu, vēsta britu laikraksts “The Telegraph”.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Viņus slepeni apbrīno: šajos datumos dzimušie pievelk apkārtējo cilvēku apbrīnu kā magnēti
“Stāvu kā ar verdošu ūdeni aplieta…” piecgadīga bērna mamma trolejbusā piedzīvojusi vecāku ļaunāko murgu
Bijušais britu komandieris nosauc nākamo Krievijas mērķi un aicina gatavoties karam
Lasīt citas ziņas

Par saviem plāniem sākt darbību piena tirgū uzņēmums informējis bankas “Morgan Stanley” rīkotajā patēriņa konferencē.

“Coca-Cola” piena zīmols sauksies “Fairlife” un paredzēts, ka šis produkts maksās divreiz vairāk par šobrīd veikalos nopērkamo pienu.

CITI ŠOBRĪD LASA

Paredzēts, ka “Fairlife” būs lielāks proteīna saturs un mazāks cukura saturs nekā tradicionālajam pienam, tāpat šis produkts nesaturēs laktozi.

“Coca-Cola” uzskata, ka “Fairlife” ir liels izaugsmes potenciāls, tādējādi uzņēmums cer, ka tā ieiešana piena tirgū vainagosies panākumiem.

Tradicionālā piena pārdošanas apjoms ASV šobrīd piedzīvo kritumu, tajā pat laikā palielinās pārdošanas apjoms pienam ar dažādām piedevām un paaugstinātu proteīna saturu.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.