”Swedbank” bankomāts.
”Swedbank” bankomāts.
Foto-LETA

Daļa “Swedbank” klientu otrdien saņēmuši dubultā ieskaitītas naudas summas 2

Otrdien daļai bankas klientu tehnisku iemeslu dēļ tika veikti dubulti naudas pārskaitījumi, apstiprināja “Swedbank” bankas pārstāve Kristīne Jakubovska.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Ja tavas mājas numurā ir kāds no šiem 3 cipariem, tev ir potenciāls sasniegt visu, ko sirds kāro 15
Cilvēkstāsts
“Man draudēja publiski, ka mani izkropļos” – saimniecības “Jaunapšenieki” saimniece Agnese par nievām un ļaunumu, ar ko sastopas ikdienā 133
“Vibrēja durvis un logi…” Iedzīvotāji ziņo, ka vietām Latvijā novērojuši kaut ko līdzīgu zemestrīcei
Lasīt citas ziņas

Aģentūras LETA sākotnēji vērsās Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūrā (VSAA), jo izskanēja informācija par kļūdām izmaksāto pabalstu apmēros. Tomēr VSAA pārstāvji skaidroja, ka tas noticis “Swedbank” kļūmes dēļ.

Jakubovska skaidroja, ka šobrīd situācija ir apzināta un bankas speciālisti strādā pie nepareizi ieskaitīto summu nogrāmatošanas. Aģentūras LETA rīcībā esošā informācija liecina, ka šādā veidā, piemēram, vairākas iedzīvotājas dubultā saņēmušas māmiņu pabalstus.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Klienti var nesatraukties, jo banka jau ir apzinājusi situāciju un maksājumu nogrāmatošana tiek organizēta automātiski. Tas nozīmē, ka klientiem pašiem nav jāpārskaita nepareizi ieskaitītā nauda,” skaidroja Jakubovska, norādot, ka kļūdaini veikto maksājumu skaits nav liels.

Banka atvainojas klientiem par iespējamām neērtībām.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.