Foto -LETA

Desmito daļu no zīmola “Selga” produktiem ražo ārvalstīs 0

Zīmola “Selga” produktu klāstu kopumā veido vairāk nekā 30 produkti, no kuriem lielākā daļa tiek ražota Latvijā, bet 10% – ārvalstīs, jo tas ir efektīvāk, atzina saldumu un uzkodu ražotāja “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” sabiedrisko attiecību un komunikācijas vadītāja Lineta Mikša.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Ļaujies! Maijs piecām zodiaka zīmēm sola liktenīgu tikšanos ar dvēseles radinieku
“Tas ir ļoti nopietns un nožēlojams incidents.” Krievijas iznīcinātājs ielidojis Igaunijas gaisa telpā 47
Satelītattēlos paveras nelāga aina: Krievija koncentrē karaspēku vien 56 kilometrus no NATO robežas
Lasīt citas ziņas

Piemēram, nesen klajā laistās “Selga Salty” sērijas produktu ražošanā “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” sadarbojas ar uzņēmumiem Polijā, bet sāļās zīmola “Selga” vafeles tiek ražotas “Orkla” grupas māsas uzņēmumā Zviedrijā, saglabājot zīmola “Selga” kvalitātes tradīcijas un garšu, pastāstīja Mikša. Zīmola “Selga” klasiskā sērija joprojām tiek ražota Latvijā, “Staburadze” ražotnē Artilērijas ielā.

“Latvijas iedzīvotāju saldumu un uzkodu izvēli nosaka tradicionālās un iecienītās garšas, bet arvien vairāk arī inovācijas un jaunumi. Lai piedāvātu pircējiem vēl nebijušas garšas un formas saldumus, nepieciešamas investīcijas jaunās ražošanas tehnoloģijās, kuras diemžēl ir ļoti dārgas tik ierobežotam tirgum iedzīvotāju skaita ziņā kā Latvija. Taču, lai mēs spētu apmierināt pircēju pieaugošās vēlmes pēc jauniem, kvalitatīviem un cenu ziņā pieejamiem produktiem, mēs sadarbojamies ar “Orkla” grupas un citiem uzņēmumiem, kuri pēc mūsu pasūtījuma veic atsevišķu mūsu zīmolu produktu ražošanu,” sacīja Mikša.

CITI ŠOBRĪD LASA

Viņa arī norādīja, ka sadarbība starp “Orkla” ražotnēm ir dabisks process un arī nākotnē “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” plāno turpināt izmantot grupas sniegtās iespējas ar mērķi radīt inovatīvus produktus ar augstāko produkta kvalitāti, izmantojot efektīvākos ražošanas procesus.

Jau ziņots, ka norvēģu kompānija “Orkla” 2014.gada augustā iegādājās koncernu “NP Foods”, bet oktobrī tika pieņemts lēmums apvienot SIA “NP Foods”, AS “Laima”, AS “Staburadze” un AS “Latfood” vienā uzņēmumā, kura nosaukums ir “Orkla Confectionery&Snacks Latvija”, bet SIA “Spilva” un AS “Gutta” apvienoti vienā uzņēmumā ar nosaukumu SIA “Orkla Foods Latvija”.

“Orkla Confectionery&Snacks Latvija” pārstāv šādus produktu zīmolus – “Laima”, “Selga”, “Staburadze”, “Ādažu čipsi”, “Old Town bakery”, “The Original Taffel Snacks” un “Pedro”. Uzņēmums eksportē preces uz gandrīz 30 valstīm, un tajā kopumā strādā vairāk nekā 1000 cilvēku. Uzņēmums eksportē preces uz gandrīz 30 valstīm, tajā kopumā strādā vairāk nekā 1000 cilvēku.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.