Foto – Shutterstock

Paredzama saplūšana 5


“Globālā tendence ir tāda, ka telekomunikāciju operatori apvienojas un cenšas sniegt arvien vairāk pakalpojumu, proti, nodrošina ne tikai tālruņa sakarus un internetu, bet arī satura pakalpojumus. Lielāku pievienoto vērtību spēs nodrošināt tie, kuri piegādās arī saturu. Piemēram, “Lattelecom” nodrošina televīzijas pakalpojumus, LMT var klausīties mūziku, skatīties sporta raidījumus utt. Pie sava infrastruktūras biznesa uzņēmumi liek klāt saturiskos pakalpojumus. Latvijā infrastruktūra ir ļoti attīstīta. Operatori savu apgrozījuma kāpumu redz tieši satura piedāvājumā klientiem. Pievienotā vērtība infrastruktūrai ir mazāka nekā pakalpojumiem. Ja vēlas lielāku peļņu, jāsniedz pakalpojumi,” stāsta S. Bāliņa.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
FOTO. Skolas direktors sašutis par Eirovīzijas “dibenu” vērtībām: “Ja Dons būtu skūpstījis kādu vai laizījis grīdu, tad noteikti ierakstītos standartā”
Kokteilis
10 iemesli, kāpēc japāņi “nenoresnē” 7
Zinātnieki apstiprinājuši! Alkohols mērenās devās ir labvēlīgs vecākiem cilvēkiem 45
Lasīt citas ziņas
“Pēdējā laikā Eiropā arvien vairāk notiek uzņēmumu saplūšanas darījumi, kuros apvienojas fiksēto un mobilo pakalpojumu sniedzēji, lai stiprinātu uzņēmumu konkurētspēju, investētu pakalpojumu attīstībā, veicinātu inovācijas un stiprinātu savas pozīcijas nozarē. Francijā, Spānijā, Vācijā, tepat kaimiņos Igaunijā un citviet ir notikuši un turpinās šādi uzņēmumu konsolidācijas darījumi. Taču Latvija ir joprojām viena no retajām valstīm, kur šāda spēcīga uzņēmuma, kas piedāvātu klientiem gan fiksētos, gan mobilos pakalpojumus un varētu konkurēt ar Eiropas nozares uzņēmumiem, pagaidām vēl nav,” teic “Lattelecom” valdes priekšsēdētājs Juris Gulbis. Jāatgādina, ka “Lattelecom” aktīvi atbalsta “Lattelecom” un LMT apvienošanu, kamēr LMT vēlas saglabāt esošo situāciju nemainīgu.
SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.