“SsangYong” Latvijas auto tirgū atgriežas ar kompakto krosoveru “Korando”.
“SsangYong” Latvijas auto tirgū atgriežas ar kompakto krosoveru “Korando”.
Publicitātes foto

Divi pūķi atgriežas ar “Korando” 0

Dienvidkorejas automobiļu marka “SsangYong” pēc vairāku gadu pārtraukuma atgriezusies Latvijas tirgū. “SsangYong” ir vissenākais autoražotājs Dienvidkorejā, tā nosaukums tulkojams kā “divi pūķi”. Uzņēmuma vēsture aizsākusies 1954. gadā, bet ar “SsangYong” nosaukumu šis ražotājs pazīstams kopš 1988. gada.

Reklāma
Reklāma
Kāpēc ar gadiem pieaug svars? Kaloriju skaitīšana nepalīdzēs, lūk, kas tev jādara
RAKSTA REDAKTORS
“Kad sāku rādīt slaidus par Ukrainu, redzēju, ka vairāki skolēni novērsa skatienu…” Pieredzes stāsts par krievvalodīgajiem jauniešiem 7
“To bezjēdzīgo brīvdienu 1. maijā sen bija laiks izbeigt.” Sociālo tīklu lietotāju viedokļi par 1.maiju kā oficiālu brīvdienu
Lasīt citas ziņas

Šobrīd no “SsangYong” modeļu spektra Latvijā var iegādāties divus apvidniekus – kompakto “Korando” un vidējā lieluma “Rexton W” modeli. Tuvākajā laikā tiem pievienosies arī markas jaunākais modelis – mazais krosovers “Tivoli”.

“SsangYong” pie mums bija pazīstams kā ekstravaganta izskata, bet klasiskas konstrukcijas apvidus automobiļu ražotājs. Tagad, kad šīs firmas automobiļi atkal tiek oficiāli tirgoti Latvijā, pircējiem tiek piedāvāts visnotaļ eiropeiska izskata krosovers “Korando”. Jāpiebilst, ka šis modelis citviet jau ir nopērkams kādus pāris gadus, taču Baltijas valstīs tas ir jaunums.

CITI ŠOBRĪD LASA

Iepriekšējo paaudžu “SsangYong” modeļi bija pamatīgas konstrukcijas apvidnieki ar nesošo rāmi, bet “Korando” atstāj mūsdienīga krosovera iespaidu. To varētu uzskatīt par tādu kā pārejas modeli, jo gaitā nedaudz vēl jūtams smagnējums. Tiesa, mūsu apstākļos tas drīzāk uztverams kā pluss. Turklāt šis auto var vilkt divas tonnas smagu piekabi. Tātad “Korando” ir krosovers, kas ideoloģiski tuvāks klasiskiem apvidniekiem nekā pilsētas parketniekiem.

“Korando” eksterjera dizaina autors ir pazīstamais itāļu dizainers Džordžeto Džudžaro, un tas izskaidro mums viegli uztveramo izskatu atšķirībā no reizēm nesaprotamajiem risinājumiem iepriekšējo paaudžu “SsangYong” automobiļos.

Salona noformējums ir mūsdienīgs un gana kvalitatīvs, vadītāja sēdpozīcija ir visnotaļ pieņemama. Arī pasažieriem ir ērti un plaši. Aizmugures sēdekļiem ir regulējams atzveltnes slīpums. Bagāžnieks ir visai liels, tā ietilpība 486 litri, bet, nolokot atzveltnes, kravas nodalījuma tilpums palielinās līdz 1312 litriem.

Pieejami divi komplektācijas līmeņi – “Crystal” un “Quartz”. Jau vienkāršākajā versijā auto ir aprīkots ar audiosistēmu, brīvroku sistēmu, kruīza kontroli, klimata kontroli, sešiem drošības spilveniem, kā arī ar palīdzības sistēmu braukšanas sākšanai slīpumā un elektronisko stabilitātes kontroles sistēmu.

“SsangYong Korando” ir divu veidu divlitru dzinēji – benzīnnieks un turbodīzelis, abi ar 149 ZS jaudu. Benzīna motors pieejams lētākajā versijā ar priekšējo riteņu piedziņu un sešpakāpju mehānisko pārnesumkārbu. Šāda auto sākuma cena ir 16 990 eiro. Savukārt dīzelis tiek komplektēts ar pilnpiedziņu, un pircēji var izvēlēties sešpakāpju mehānisko vai sešpakāpju automātisko pārnesumkārbu. Pilnpiedziņas sistēmai ir arī piespiedu bloķēšanas režīms, kas liecina par šā auto bezceļu potenciālu. Jāpiebilst, ka “Korando” klīrenss ir 180 mm. Šādas versijas cena sākas ar 19 990 eiro.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.