Publicitātes atēls

Drukātās preses abonēšana sarukusi par 3,7% 0

Līdz ar tradicionālās abonēšanas kampaņas noslēgumu apkopotie rezultāti liecina, ka Latvijas Pastā piegādes nodrošināšanai 2020.gadā saņemts kopumā 414 931 preses izdevumu abonements.

Reklāma
Reklāma
Bundesvēra ģenerālinspektors brīdina par draudiem: “Krievijas armija orientējas Rietumu virzienā”
Veselam
Austrumu slimnīcā ar NBS helikopteru nogādāta gados jauna paciente kritiskā stāvoklī 29
TV24
“Ko viņi darīs pirmos mēnešus? Viņi dropēs!” Rajevs skeptiski vērtē Krievijas demobilizācijas plānu
Lasīt citas ziņas

Drukāto preses izdevumu kampaņas abonēšanas rezultāts 2020.gadam ir par 3,7% zemāks nekā 2019.gadam, tomēr tas pārsniedz abonēšanas rezultātus 2018.gadam, kad piegādei Latvijas Pastā tika saņemti 412 864 abonementi. Tātad kopumā iespējams runāt par stabiliem rezultātiem pēdējo trīs gadu periodā, kas svārstās dažu procentu robežās, norāda Latvijas Pasts.

Visvairāk lasītāji abonē preses izdevumus ilgākam laika periodam – 10–12 mēnešiem, un šādu abonementu skaits sasniedz 266 718 vienību jeb 65% no kopējā abonementu skaita 2020.gadam.

CITI ŠOBRĪD LASA

57% abonementu noformēti Latvijas Pasta kanālos: interneta abonēšanas vietnē www.abone.lv – 25%, bet pasta nodaļās un pie pastniekiem – 32%. Pie pastniekiem noformēto abonementu skaits šogad ir pieaudzis un sasniedz 31 585 abonementus. 43% abonementu saņemti piegādei no izdevējiem.

No kopējā abonēto preses izdevumu apjoma 66% veido žurnāli.

Lai arī abonēšanas kampaņa ir beigusies, iecienītos preses izdevumus 2020.gada dažādiem periodiem iespējams abonēt arī pēc tās noslēguma.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.