Foto no uzņēmuma “Wolt” lapas vietnē “Facebook”

Ēdienu piegāde saglabā ātrumu 0

Kamēr aizvien lielāki jaunā vīrusa izplatības draudi izraisa sastrēgumus internetā pirktās pārtikas piegādēs, tradicionālajā gatavo ēdienu piegādes sektorā pagaidām viss rit ierastajā ritmā.

Reklāma
Reklāma
“Zaļais kurss jau tepat pie sliekšņa,” plāno aizliegt malkas, brikešu un granulu apkuri 382
TV24
Uzņēmējs nosauc visbirokrātiskākās valsts iestādes, kuras būtu likvidējamas: Šādi es, protams, varu sev audzēt ienaidniekus 30
Māte ar šausmām atklāj, ka jaundzimušais bērns, par kuru viņa rūpējās slimnīcā, nav viņas bērns 19
Lasīt citas ziņas

Lai veiktu picas piegādes ātruma testu, darbadienas ģimenes pusdienām pasūtīju “Lulū picas” un arī “Picu darbnīcas” picas. “Lulū” apņēmās piegādi veikt 49 minūšu laikā atbilstoši savai tradicionālajai reklāmai un, gods kam gods, izpildīja pasūtījumu jau 34 minūtēs.

Savukārt “Picu darbnīca” norādīja, ka uz picas piegādi varētu būt jāgaida stunda vai pusotras stundas, taču tāpat pasūtījumu atveda ātrāk – 47 minūtēs.

CITI ŠOBRĪD LASA

Arī lielākā ēdienu piegādes starpniecības kompānija, kas darbojas Latvijas tirgū, firma “Wolt” skaidro, ka tradicionālais piegādes ilgums – 35 minūtes kopš pasūtīšanas brīža – pašlaik ir palicis nemainīgs.

“Mums ir svarīgi saglabāt šo standartu, un izņēmums nav arī šī nedēļa, kad valstī izsludināts ārkārtas stāvoklis,” uzsver uzņēmuma “Wolt” vadītāja Baltijas valstīs Līsa Ristala.

Savukārt ēdiena piegādātājs “Bolt” norāda, ka vidējais gaidīšanas laiks uz maltīti ir nedaudz palielinājies, tomēr izmaiņas ir nebūtiskas. “Tas galvenokārt novērojamas restorānu pusē, jo tiem nepieciešams ilgāks laiks, lai pagatavotu pasūtīto ēdienu, rūpīgi ievērojot drošības prasības,” skaidro “Bolt Food” pārstāve Krista Bulderberga.

Jaunais piegājiens – bezkontakta piegādes

Kamēr picu piegādātāji no “Lulū” un “Picu darbnīcas” turpina veikt personiskas piegādes, “Wolt” un “Bolt” jau paziņojuši par pilnīgu pāreju uz bezkontakta piegādēm.

“Lai novērstu vīrusa izplatīšanos, mēs esam samazinājuši kontaktu ar cilvēkiem visā ” Wolt” piegādes procesā: organizējot gan bezkontakta piegādes, bezkontakta ēdiena saņemšanu restorānos,” skaidro Līsa Ristala. “Tas nozīmē, ka “Wolt” pasūtījumi tiek atstāti pie klienta durvīm, savukārt restorāni ir lūgti uzstādīt atsevišķas pasūtījumu saņemšanas vietas kurjeriem.”

Arī “Bolt” strauji pielāgojies jaunajiem apstākļiem. Visi sūtījumi tiek nogādāti līdz klientam un atstāti norādītajā vietā, ieturot vismaz divu metru distanci. Mēs turpināsim sekot situācijai un esam gatavi pielāgot savus pakalpojumus, lai atbilstu visām drošības prasībām,” apņēmības pilna saka Krista Bulderberga.

Reklāma
Reklāma

Restorāni nāk un iet

Runājot par sadarbības partneru skaitu restorānu vidū, “Wolt” vadītāja Baltijas valstīs Līsa Ristala norādīja, ka līdz ar krīzes situāciju valstī tam ir tendence pieaugt: “Pašreizējās situācijas dēļ ir palielinājies to restorānu skaits, kas vēlētos pievienoties “Wolt”.

Kopumā Latvijā mūsu platformā šobrīd ir 350 aktīvi restorāni, un mēs ar prieku uzņemam visus ienākošos pieteikumus.” Arī par “Bolt” ēdiena piegādes pakalpojumu restorānu interese turpina pieaugt. “Restorāni cenšas atrast dažādas alternatīvas, lai turpinātu apkalpot klientus,” uzskata “Bolt Food” pārstāve Krista Bulderberga.

Prognozes par augošo pieprasījumu pēc attālinātas ēdiena piegādes gan nav varējušas mainīt atsevišķu lielu ēdinātāju lēmumu uz laiku pārtraukt darbību. Ar šādu paziņojumu klajā nācis ēdināšanas uzņēmumu tīkls “Lido”.

Jautāts, kādēļ šajā visiem sarežģītajā situācijā nebija iespējams pārorientēt darbību uz ēdiena piegādi mājās, “Lido” īpašnieks Gunārs Ķirsons “Latvijas Avīzei” skaidro: “Restorānu un veikalu darbības apturēšana nebija viegls lēmums. Diemžēl ēdienu piegāde notiek no restorāniem, un darbiniekiem tas nozīmē katru dienu mērot ceļu ar sabiedrisko transportu uz darba vietu, kas rada nopietnus saslimšanas draudus. Zinot, cik slimība ir lipīga, mēs pieņēmām lēmumu neriskēt ar darbinieku un klientu veselību.”

Ēdiena piegādes, ko organizē uzņēmumi “Wolt” un “Bolt”, Latvijas teritorijā ir pieejami vienīgi Rīgā. Ārkārtas stāvoklis valstī uzņēmumu piegādes ģeogrāfiju nekādi nav ietekmējis.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.