Ekonomists skaidro, ko mūsdienās nozīmē veiksmīgs uzņēmums 12

Tūkstošiem eiro liela peļņa, milzīgs klientu loks- tie, iespējams, ir daži no rādītājiem, par kuriem domājam, raksturojot, kas tad, mūsuprāt, ir veiksmīgs uzņēmums. Tiesa, kā norāda ekonomists un Latvijas Universitātes Ekonomikas fakultātes dekāns Gundars Bērziņš, tad realitātē rādītāji, kas raksturo veiksmīgu uzņēmumu, ir citi.

Reklāma
Reklāma
“Bet ko var gaidīt no privātās iestādes endoskopista, kurš nekad neko nav vadījis, neko vairāk par ārsta sertifikātu nav ieguvis?” Sīviņš asi vēršas pret Abu Meri
RAKSTA REDAKTORS
“Vesela rinda skolēnu pat ar izciliem eksāmenu rādītājiem nevienā skolā nav tikuši” – konkurss uz Rīgas skolu 10. klasēm kā “Bada spēles”
Kokteilis
Viņi būs zvaigznes: 5 zodiaka zīmes, kuras gaida spēcīgs izrāviens jau tuvākajā nākotnē
Lasīt citas ziņas

“Veiksmīgs uzņēmums, kā mēs to praktiski saprotam, ir uzņēmums, kuram ir vairāk vai mazāk konstanti rādītāji izaugsmē, pieaug apgrozījums, klientu skaits un peļņa,” TV24 raidījumā “RītdienasES” norāda ekonomists G.Bērziņš.

“Šādiem uzņēmumiem ir labas nākotnes perspektīvas. Nākotnes peļņa ir lielāka nekā šobrīd. Mēs esam gatavi investēt šādā uzņēmumā. Šādā veidā mēs parasti arī skatāmies uz veiksmīgiem uzņēmumiem.”

CITI ŠOBRĪD LASA

Viņš arī uzsver, ka runājot par peļņas rādītājiem uzņēmumos, parasti skatās nevis uz absolūtajiem skaitļiem, bet gan dinamiku. “Ja katru mēnesi mums ir lielāks cipars nekā iepriekšējā, tad esam veiksmīgi.”

Visu raidījuma “RītdienasEs” jaunāko epizodi skaties šeit.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.