Foto: Ekrānuzņēmums no Instagram/Elīna Didrihsone

FOTO. Didrihsonu reklāmas nebeidz pārsteigt! Nauris pamanīts pozējam sieviešu kleitās, izaicinot tradicionālo vērtību piekritējus 0

Izskatās, ka pašmāju influenceri un uzņēmuma “Elyndi” īpašnieki Elīna un Nauris Didrihsoni, ir iedvesmojušies no globālajām modes tendencēm, kas izaicina tradicionālo vērtību piekritējus un veicina iekļaujošu pieeju modes pasaulē.

Reklāma
Reklāma
Šī prece pazudīs no “Rimi” plauktiem! Tirdzniecības tīkls ievieš jaunu biznesa stratēģiju – kas vēl tiks izņemts no sortimenta?
Mājas
7 priekšmeti, ko saskaņā ar fen šui nevajadzētu turēt guļamistabā – tie var ietekmēt emocionālo labsajūtu
Pekina plāno pārņemt Putina impēriju? Eksperts atklāj, kāpēc diktators šoreiz ir patiesi nobijies
Lasīt citas ziņas

Tie, kuri iepriekš uzskatīja, ka kleitas ir paredzētas tikai sievietēm, tagad tiek aicināti pārskatīt šos stereotipus, jo, kā izrādās, Nauris ir gatavs uzņemties jaunu lomu jeb pozēt kleitā.

Kāds sociālā tīkla “X” lietotājs apkopojis bildes, kurās novērojis, ka uzņēmuma “Elyndi” īpašnieks Nauris Didrihsons reklamē sieviešu kleitas, pozējot tajās. Lietotājs norāda, ka šī izvēle ir īpaši pretrunīga, ņemot vērā, ka Nauris iepriekš ir paudis uzskatus, pozicionējot sevi kā tradicionālo vērtību piekritēju.

CITI ŠOBRĪD LASA

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.