Lidosta “Rīga” ievieš papildu bezmaksas ratiņus mazuļiem.
Lidosta “Rīga” ievieš papildu bezmaksas ratiņus mazuļiem.
Publicitātes foto

FOTO: Lidosta “Rīga” ievieš papildu bezmaksas ratiņus mazuļiem 0

Mainoties ceļotāju ieradumiem, aizvien vairāk ģimenes izvēlas ceļot kopā ar zīdaiņiem, tāpēc no šā gada novembra lidosta “Rīga”, rūpējoties par mazuļu un viņu vecāku ērtībām, lidostas terminālī gan izlidošanas, gan ielidošanas zonās ir būtiski pielielinājusi pieejamo bezmaksas bērnu ratiņu skaitu.

Reklāma
Reklāma
Numeroloģija un skaitļu maģija: kā jūsu tālruņa numurs ietekmē jūsu likteni un kad to mainīt? 1
Neizmet, turpini izmantot – 10 praktiski pielietojumi ikdienā tavam vecajam viedtālrunim 7
Krievijā valda histērija: izbojāta Putina inaugurācija 178
Lasīt citas ziņas

Bērnu ratiņi ir pieejami izlidošanas un ielidošanas zonas svarīgākajos pasažieru plūsmas krustpunktos. Piemēram, izlidojot tie ir atrodami uzreiz pēc drošības kontroles, bet ielidojot – uzreiz pie ieejas. Tie ir īpaši apzīmēti ar lidostas “Rīga” logo.

Statistika liecina, ka jau šā gada pirmajos desmit mēnešos zīdaiņu skaits, kuri dodas līdzi vecākiem lidojumā, salīdzinot ar pērno gadu, ir pieaudzis par 8%. Savukārt sešos gados no 2012.gada līdz 2017.gadam mazo pasažieru skaits ir pieaudzis par 39%.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Ņemot vērā minēto tendenci, kā arī to, ka ne visas lidsabiedrības vienmēr nodrošina bērnu ratiņu izsniegšanu pie gaisa kuģa, tagad terminālī kopumā esam izvietojuši 35 bērnu ratiņus. Tos mazuļu vecāki var izmantot bez maksas. Ceram, ka tas padarīs ceļojuma sākumu vai noslēgumu patīkamāku un vieglāku,” norāda lidostas “Rīga” valdes priekšsēdētāja Ilona Līce.

Lidosta aicina vecākus būt saprotošiem gadījumos, ja uzreiz nevar pamanīt bērnu ratiņus. “Mēdz gadīties, ka ielido vai izlido vairāki reisi vienlaikus un lidostas personāls vēl nav paguvis izmantotos bērnu ratiņus atgriezt vietā,” skaidro lidostas Klientu servisa vadītāja Sarmīte Rinmane.

Jāuzsver, ka lidostas “Rīga” nodrošinātie bērnu ratiņi ir paredzēti izmantošanai tikai lidostas “Rīga” terminālī un tikai tiem paredzētajiem mērķiem.

“Mēs aicinām bērnu vecākus atcerēties, ka šie ratiņi ir jāatstāj terminālī. Tikmēr citus pasažierus aicinām savu pārvadāšanai izmantot tam paredzētos bagāžas ratiņus, kas ir pieejami gan reģistrācijas, gan bagāžas saņemšanas zālē,” norādīja Rinmane.

Šis ir viens no veidiem, kā lidosta “Rīga” uzlabo savus pakalpojumus, lai kļūtu ģimenēm draudzīgāka un lai padarītu ērtāku un patīkamāku ceļošanu vecākiem ar bērniem. Cita starpā lidosta vecākiem ar bērniem nodrošina pārtinamās zonas un īpašu istabu, kur aprūpēt mazuli.

Labklājības ministrijas lidostai “Rīga” jau vairākus gadus piešķīrusi Ģimenei draudzīga komersanta statusu.

Saskaņā ar Starptautiskās Lidostu padomes (“Airport Council International”, ACI) pārskatu par lidostu darbības rādītājiem Eiropā 2018.gada 2.ceturksnī starptautiskā lidosta “Rīga” bija otrā Eiropas straujāk augošā lidosta.

No lidostas “Rīga” ziemas sezonā iespējams doties uz vairāk nekā 70, bet vasaras sezonā – uz 100 galamērķiem, ko nodrošina 20 aviosabiedrības. 2017.gadā lidosta “Rīga” apkalpoja vairāk nekā 6 miljonus pasažieru – 45% no kopējā Baltijas valstu pasažieru skaita.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.