“Stockmann” ievieš bezmaksas dzeramā ūdens uzpildes punktu
“Stockmann” ievieš bezmaksas dzeramā ūdens uzpildes punktu
Publicitātes foto, kolāža: "LA.lv"

FOTO: “Stockmann” ievieš bezmaksas dzeramā ūdens uzpildes punktu 0

No šodienas, 29. maija, universālveikala “Stockmann” 1. stāvā, 13.janvāra ielā 8, Rīgā, sāk darboties bezmaksas dzeramā ūdens uzpildes punkts. Punkta izveidē ieguldīti 4800 eiro.

Reklāma
Reklāma
Krievi nāk virsū kā melna nakts.. Ukraiņi nosauc laiku, kad vairs nevarēs noturēt fronti – ne ieroču, ne spēka nav
10 produkti, kuri traucē notievēt. Arī tādi, kurus uzskatām par veselīgiem
FOTO. Apskati, kāda automašīna bija pati populārākā tavā dzimšanas gadā! 69
Lasīt citas ziņas

Tas ļaus nodrošināt ūdens nepieciešamību, kas kļūst īpaši aktuāla vasaras mēnešos, kā arī klientiem izvairīties no lieku plastmasas pudeļu iegādes, tā samazinot plastmasas atkritumu daudzumu.

Vienlaikus, realizējot ilgtspējas programmu, “Stockmann” pārtrauc plastikāta trauku tirdzniecību un šodien nodeva kārtējo, jau trešo, ziedojumu Pasaules dabas fondam.

CITI ŠOBRĪD LASA

Apzinoties dzeramā ūdens svarīgo nozīmi ikdienā, turpmāk klientiem tiek nodrošināta bezmaksas dzeramā ūdens pudeles uzpilde.

Universālveikala “Stockmann” vadītāja Dace Goldmane norāda, ka šogad uzņēmums turpina realizēt uzsāktos un ievieš arvien jaunus ilgtspējas risinājumus.

Bezmaksas dzeramā ūdens uzpildes punkta izveide arī ietilpa “Stockmann” ilgtspējas programmā.
Bezmaksas ūdens uzpildes punkts veikalā "Stockmann"

Īpaši noderīgs tas būs vecākiem, kas iegriežas veikalā kopā ar savu mazuli, riteņbraucējam vasaras tveicē, un kopumā – ikvienam, kam jau par paradumu kļuvis līdzi ņemt savu ūdens pudeli, stāsta D. Goldmane.

“Lai daba mums teiktu: paldies!, mums jādzīvo videi draudzīgāk. Saskatot skaisto ap sevi, izjūtot sevi kā daļu no dabas, radām harmoniju dabā un cilvēkā. No šīm sajūtām top mūsu atbildības programmas un tās aktīvi realizējam kopā ar “Stockmann” klientiem Latvijā.”

“Stockmann” ilgtspējas programma ir plaša un tā stimulē klientus un darbiniekus izvēlēties veselībai un videi draudzīgus risinājumus.

Arī “Stockmann” darbiniekiem pieejamas vairākas velosipēdu novietnes, liels akcents tiek likts uz ikdienā lietoto energoresursu, papīra un plastmasas patēriņa samazināšanu.

Ikdienā, piemēram, iegādājoties kafiju “Stockmann” pārtikas nodaļā un izmantojot savu krūzi, katrs darbinieks kafiju var iegādāties ar papildu atlaidi.

Ekoloģiska un ilgtspējīga mode ir izvēle, ko “Stockmann” prezentē plašā zīmolu klāstā, piedāvājot savu zīmolu “A+More”, “Cut&Pret”, “Noom”, “Global Essentials”, “Cap Horn”, “Bodyguard”, “Bogi”, “Cube Co” izstrādājumus, kas ražoti no dabiskiem, augstas kvalitātes, izturīgiem materiāliem.

To vidū – organiskā kokvilna un vilna, linocels, tencels, pārstrādāts poliesters un citi atbildīgi iegūti izejmateriāli.

“Stockmann”, dibināts 1862.gadā, ir Somijas biržas sarakstā iekļauts uzņēmums, kas nodarbojas ar mazumtirdzniecību. Tajā ir gandrīz 44 000 akcionāru un aptuveni 7000 darbinieku.

“Stockmann” grupas ieņēmumi 2018.gadā bija vairāk nekā 1 miljards eiro.

“Stockmann” ir trīs nodaļas – “Stockmann” mazumtirdzniecība, tajā skaitā 8 universālveikali Somijā, Igaunijā un Latvijā, kā arī tiešsaistes veikals Somijā, nekustamā īpašuma pārvaldīšana, kas pārvalda “Stockmann” pašu un nomāto nekustamo īpašumu, kā arī modes ķēde “Lindex”, kas darbojas 474 veikalos 18 valstīs un tiešsaistes veikals 30 valstīs.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.