Publicitātes foto

“Hesburger” pārdošanas apjoms Latvijā pērn sasniedzis 22 miljonus eiro 1

Lielākā Somijas un Baltijas ātrās ēdināšanas restorānu ķēde “Hesburger” 2017. gadā kopējais pārdošanas apjoms Baltijā sasniedzis 67,8 miljoni eiro, no kā pārdošanas apjoms Latvijā veido 22,47 miljonus eiro, informē uzņēmumā.

Kokteilis
Šīs 5 horoskopa zīmes ir vislielākās intrigu vērpējas un svēti tic sazvērestībām
RAKSTA REDAKTORS
“Ļoti negodīgi ir sadalīts valsts ģimenes pabalsts – ar ko divi bērni atšķiras no viena?” mamma Māra izgaismo pretrunu likumos
Krievi uzbrūk Putinam ar vēl vienu neērtu jautājumu, iznīcinot Kremļa mītus
Lasīt citas ziņas

Salīdzinot ar 2016. gadu, Latvijā pārdošanas apjoms pieaudzis par 13,3%.

Straujākais pārdošanas apjoma kāpums, tāpat kā pērn, bijis Lietuvā, kur tas sasniedzis 23,43 miljonus eiro, veidojot 30,1% pieaugumu. Savukārt Igaunijā pārdošanas apjoms audzis par 8,3%, veidojot 21,98 miljonus eiro.

CITI ŠOBRĪD LASA

Kā norāda “Hesburger” Attīstības direktore Ieva Salmela,pārdošanas apjoma kāpinājumu veicinājušas vairākas īstenotās aktivitātes – saistošas akcijas, mobilās aplikācijas izveide Latvijas un Igaunijas tirgū, kas atvieglo produktu pasūtīšanu, kā arī esošo restorānu pilnveidošana un jaunu attīstīšana.

Patlaban Baltijas valstīs ir 138 “Hesburger” restorāni un tiek nodarbināti vairāk nekā 1700 darbinieku.

Jau vēstīts, ka 2016. gadā “Hesburger” apgrozījums Latvijā sasniedza 19,8 miljonus eiro, kas ir par 10,5% vairāk nekā 2015.gadā, Lietuvā apgrozījums pieauga par nepilnu ceturto daļu – līdz 17,9 miljoniem eiro, savukārt Igaunijā apgrozījums bija 20,3 miljoni eiro, kas ir par 7% vairāk nekā iepriekšējā gadā.

Ar zīmolu “Hesburger” darbojas vairāk nekā 400 struktūrvienību deviņās valstīs.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.