Publicitātes foto

Huawei publicē 2020. gada biznesa rezultātus 0

Šodien uzņēmums Huawei publicēja 2020. gada finanšu pārskatu. Aizvadītajā gadā uzņēmumam izdevies sasniegt plānotos biznesa rezultātus, noslēdzot gadu ar 9,9 miljardu ASV dolāru peļņu. Kopējie Huawei ieņēmumi 2020. gadā sasniedz 136,7 miljardus ASV dolāru – tā ir 3,8 % izaugsme, salīdzinot ar 2019. gadu.

Reklāma
Reklāma
“Zaļais kurss jau tepat pie sliekšņa.” Vai varētu aizliegt malkas, brikešu un granulu apkuri? 400
TV24
Uzņēmējs nosauc visbirokrātiskākās valsts iestādes, kuras būtu likvidējamas: Šādi es, protams, varu sev audzēt ienaidniekus 88
Māte ar šausmām atklāj, ka jaundzimušais bērns, par kuru viņa rūpējās slimnīcā, nav viņas bērns 19
Lasīt citas ziņas

“Pērn mēs saskārāmies ar ievērojamiem izaicinājumiem,” izziņojot gada finanšu pārskatu sacīja Kens Hju (Ken Hu), Huawei priekšsēdētāja vietnieks. “Šogad mēs turpinājām radīt inovatīvus risinājumus, lai apmierinātu mūsu klientu prasības, palīdzētu cīnīties ar pandēmiju un atbalstītu gan ekonomikas atveseļošanos, gan sociālo izaugsmi visā pasaulē.

Arī pandēmijas apstākļos turpinājām uzlabot uzņēmuma biznesa procesus, sasniedzot rezultātus, kas tomēr lielā mērā atbilda mūsu prognozēm.

CITI ŠOBRĪD LASA

Neskatoties uz izaicinājumiem uzņēmējdarbības vidē, mēs turpinājām pieturēties pie globalizētas un daudzveidīgas piegādes ķēdes principa – mēs izmantojam visus pieejamos globālos resursus, lai nodrošinātu piegādes nepārtrauktību, nevis koncentrējam visu stratēģiju tikai uz vienu konkrētu valsti vai reģionu.”

Arī 2020. gada Huawei Covid-19 ierobežojumu apstākļos Carrier Business grupa turpināja nodrošināt stabilu darbību vairāk nekā 1500 tīklos vismaz 170 valstīs un reģionos. Tas palīdzēja nodrošināt attālināta darba, tiešsaistes mācību un iepirkšanās iespējas internetā neskaitāmiem cilvēkiem visā pasaulē.

Ciešā sadarbībā ar mobilo sakaru operatoriem visām pasaulē darījām visu iespējamo, lai nodrošinātu labāko iespējamo pieredzi jaunajam, attālinātajam dzīves stilam. Pētījumos par pieredzi ar 5G tīkliem, kurus veikušas vairākas trešo pušu organizācijas lielākajās pasaules pilsētās, lietotāju pieredzes jomā Huawei veidotie 5G tīkli šobrīd ieņem pirmo vietu.

Tāpat pagājušajā gadā uzņēmums sadarbībā ar operatoriem īstenojis vairāk nekā 3000 5G inovāciju projektus vairāk nekā 20 tautsaimniecības nozarēs, piemēram, ogļu ieguves rūpniecībā, tērauda ražošanā, ostās un ražošanā.

2020. gadā pārdošanas ieņēmumi Huawei Carrier Business grupā sasniedza 46,4 miljardus ASV dolāru, pieaugot par 0,2% salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu.

Pagājušajā gadā Huawei Enterprise Business grupa turpināja radīt inovatīvus risinājumus un izveidoja visaptverošu digitālo ekosistēmu. Līdz šim jau 253 “Fortune Global 500” uzņēmumi un vairāk nekā 700 pilsētas visā pasaulē ir izvēlējušās Huawei par savu partneri digitālajā transformācijā.

Tāpat 2020. gadā uzņēmums paziņoja par “viedajiem dvīņiem” (Intelligent Twins), kas ir nozares pirmā tipveida arhitektūra (reference architecture) – dokuments, kas nodrošina IT produktu un pakalpojumu struktūru un integrāciju, lai veicinātu industrijas viedo attīstību.

Reklāma
Reklāma

Pandēmijas laikā Huawei sniedza tehniskās zināšanas un nodrošināja risinājumus, kas bija vitāli svarīgi cīņā pret vīrusu. Viens šāds piemērs ir mākslīgā intelekta diagnostikas risinājums – tā pamatā ir Huawei Cloud tehnoloģija, kas palīdzēja slimnīcām visā pasaulē samazināt medicīnas infrastruktūras slogu.

Tāpat Huawei kopā ar partneriem izveidoja uz mākoņpakalpojumiem balstītas tiešsaistes mācību platformas, kuras šobrīd izmanto vairāk nekā 50 miljoni pamatskolu un vidusskolu skolēni.

2020. gadā pārdošanas ieņēmumi no Huawei Enterprise Business sasniedza 15,4 miljardus ASV dolāru, pieaugot par 23% salīdzinājumā ar to pašu periodu iepriekšējā gadā.

Līdz ar operētājsistēmas HarmonyOS un Huawei mobilo pakalpojumu (Huawei Mobile Services) ekosistēmas ieviešanu Huawei Patēriņa produktu biznesa grupa attīstīja savu Seamless AI Life stratēģiju (“1 + 8 + N”).

Tās uzdevums ir nodrošināt patērētājiem ērtāku un intuitīvāku ierīču lietošanas pieredzi jebkurā situācijā – viedajos birojos, fitnesa un veselības jomā, gudrajās mājās, kā arī ceļojumu laikā un izklaidējoties. 2020. gadā Huawei viedtālruņu lietotāju skaits visā pasaulē sasniedza 730 miljonus.

Pārdošanas ieņēmumi no Huawei Patēriņa produktu biznesa grupas sasniedza 74 miljardus ASV dolārus, pieaugot par 3,3% salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu.

“Arī 2021. gadā globālā situācija joprojām būs sarežģīta un nepastāvīga. Lai arī cik ļoti mēs vēlētos, Covid-19 tik ātri nepazudīs un arī ģeopolitiskā nenoteiktība radīs pastāvīgus izaicinājumus pasaules sabiedrībai.

Tomēr mēs esam pārliecināti, ka mūsdienu digitālie risinājumi palīdzēs stāties pretī arī komplicētiem ikdienas izaicinājumiem,” dalās Rikijs Čeņs, „Huawei Technologies” vadītājs Baltijā.

“Mēs turpināsim paplašināt tehnoloģiju iespēju robežas, veicinot globālu uzņēmējdarbību un kopā ar klientiem un partneriem virzot uz priekšu digitalizāciju.

Mēs vēlamies radīt digitālas tehnoloģijas, kas uzlabotu cilvēku ikdienu, padarītu uzņēmumus viedākus un sabiedrību – iekļaujošāku. Tieši tas mūs tuvinās pilnībā savienotai un viedai pasaulei.”

2020. gada finanšu pārskatu neatkarīgi ir revidējis starptautiskais grāmatvedības uzņēmums KPMG. Pilnu 2020. gada ikgadējo pārskata tekstu varat lejuplādēt šeit: www.huawei.com/en/press-events/annual-report/2019

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.