Ilustratīvs foto
Ilustratīvs foto
Foto: Ieva Čīka/LETA

“Orkla” palielina iepirkumu no vietējiem zemniekiem 1

“Latvijas Avīze”, AS “Latvijas Mediji”

Pieaugot pieprasījumam pēc dažādiem konserviem, pārtikas koncerns “Orkla Latvija” savas ražotnes “Spilva” vajadzībām šogad iepirks par 10–15% lielāku vietējo dārzeņu apjomu, informē uzņēmuma valdes priekšsēdētājs Toms Didrihsons.

Reklāma
Reklāma
10 produkti, kuri traucē notievēt. Arī tādi, kurus uzskatām par veselīgiem
VIDEO. Ovācijas un neviltota sajūsma! Dons iekļūst Eirovīzijas finālā 7
FOTO. Apskati, kāda automašīna bija pati populārākā tavā dzimšanas gadā! 68
Lasīt citas ziņas

“Pandēmija dara savu – arvien vairāk ēdiena tiek gatavots tieši mājās, līdz ar to aug pieprasījums dārzeņu konservācijas produktu segmentā. Tā kā mums nepieciešams lielāks apjoms dārzeņu, ko izmantojam salātu, zupu un citu konservu ražošanai, iepirkuma apjomi šogad būs lielāki nekā pērn,” norāda T. Didrihsons.

Pieprasījuma kāpums vērojams arī gatavo uzkodu, īpaši čipsu, segmentā, tādēļ uzņēmums plāno palielināt arī vietējo kartupeļu iepirkumu.

CITI ŠOBRĪD LASA

Kopumā šajā sezonā plānots iepirkt 11 000 t kartupeļu, 23 t pelēko zirņu, 16 t burkānu, 9 t sīpolu, 25 t skābeņu, ja to atļaus raža.

Lai pēc iespējas labāk nodrošinātos ar augstākās kvalitātes izejvielām, “Orkla Latvija” tās iepērk laikus, slēdzot līgumus ar pārbaudītiem un kvalitātes prasībām atbilstošiem piegādātājiem.

“Risks, kas vienmēr pastāv pārtikas ražošanas nozarē, ir laikapstākļu ietekme uz izejmateriāliem, īpaši uz augļu un dārzeņu ražām, ko tiešā veidā ietekmē neprognozējamie laika apstākļi un arvien augošais pieprasījums visā pasaulē. Izejvielu cenas būtiski ietekmē arī globāli procesi,” norāda T. Didrihsons.

“Orkla Latvija” divās no savām ražotnēm pārstrādā dārzeņus: Babītes novadā “Spilvas” ražotnē izgatavo dārzeņu salātus, marinējumus, mārrutkus, skābenes un citus produktus.

Savukārt Ādažos uzņēmumam pieder “Ādažu čipsu” ražotne, kurā ražo kartupeļu čipsus un citas sāļās uzkodas.

Koncerna apgrozījums 2019. gadā bija 85,21 miljons eiro, kas ir par 3,7% vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt grupas peļņa samazinājusies par 3,2% un bijusi 2,807 miljoni eiro, liecina “Firmas.lv” informācija.

Koncernā “Orkla Latvija” ietilpst SIA “Saldumu tirdzniecība” un SIA “Latfood Agro”. Latvijā “Orkla” pārstāv un attīsta zīmolus “Laima”, “Selga”, “Staburadze”, “Ādažu čipsi”, “Pedro”, “Spilva”, “Gutta”, “Everest”, “Latplanta”. Uzņēmums iekļaujas Norvēģijas koncernā “Orkla”.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.