
Investē 20 000 eiro zīmola “Selga” attīstībā 0
Šokolādes un konditorejas izstrādājumu, kā arī uzkodu ražošanas uzņēmums “Orkla Confectionery&Snacks Latvija” investējis 20 000 eiro zīmola “Selga” uzkodu klāsta “Selga Nature” attīstībā, piedāvājot vairākus jaunus produktus, informēja uzņēmuma sabiedrisko attiecību un komunikācijas vadītāja Lineta Mikša,
“Selga Nature” piedāvājumu veido četri produkti – auzu pārslu cepumi un auzu pārslu cepumi ar dzērvenēm, kā arī jau zināmie auzu vai rudzu maizcepumi, kas ir alternatīva maizei, gatavojot sāļās un saldās uzkodas.
Kā informēja Mikša, “Selga Nature” piedāvājuma attīstība sniegusi ievērojamu izrāvienu sortimenta pārdošanas apjomos, tiem pieaugot par 235%. Turklāt, pateicoties jaunam un uzlabotam dizainam, pirmajos četros 2018.gada mēnešos salīdzinājumā ar šo pašu periodu pērn par attiecīgi 75% un 78% pieaudzis pieprasījums pēc iecienītajiem auzu un rudzu maizcepumiem.
Kopumā “Selga” produktu sortimentu veido vairāk nekā 30 dažādu produktu – klasiskie cepumi, maizes cepumi, dubultie cepumi, kā arī cepumi un vafeles ar dažādām garšām.
Kā ziņots, norvēģu kompānija “Orkla” 2014.gada augustā iegādājās koncernu “NP Foods”, savukārt oktobrī pieņēma lēmumu apvienot “NP Foods”, AS “Laima”, AS “Staburadze” un AS “Latfood” vienā uzņēmumā, kura nosaukums ir SIA “Orkla Confectionery and Snacks Latvija”, bet SIA “Spilva” un AS “Gutta” tika apvienotas uzņēmumā ar nosaukumu “Orkla Foods Latvija”.