Kampaņa “Apmānīts” 0

Jaunu kampaņu Britānijā uzsākusi radošā aģentūra “Superimpose Studio”, informē reklāmas aģentūru tīkls “The Drum”.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Ja esi dzimis vienā no šiem trīs datumiem, tev uzlikts īpašs “zīmogs” no pagātnes
Veselam
Neredzamās slepkavas: četri ikdienas ieradumi, kas nemanāmi bojā asinsvadus un palielina trombu attīstības risku
Kokteilis
Melnā svītra ir aiz muguras: šīs zodiaka zīmes septembra beigās beidzot spēs atvadīties no problēmām
Lasīt citas ziņas

Plakāti ar divu atšķirīgu burgeru attēlu un uzrakstu “Apmānīts” novieti lielceļu malās Londonā, Līdsā, Liverpūlē, Mančestrā, Birmingemā. Salīdzinot biezu, sulīgu burgeru ar plānu, liesu, kampaņas vēstījums ir: “Mēs negribam breksitu kā plakanu burgeru!” Sākumā šo aģentūru esot nolīgusi kustība “Best for Britain” – uzņēmējas Džīnas Milleres vadītā pretbreksita grupa, ko tagad finansējot Džordžs Soross, vēsta euractiv.com. Taču pēc daudzām sanāksmēm un nespējas vienoties, aģentūras līdzīpašnieks Olli Olanipekuns pametis lielākos breksita pretiniekus. “Pārāk daudz bijušo politiķu un komunikācijas speciālistu pārāk daudz riņķoja ap to pašu politisko žargonu, ko dzirdējām iepriekšējā kampaņā,” savu aiziešanu paskaidrojis Olanipekuns. Tā vietā radījis savu kampaņu “Apmānīts” ar viegli uztveramu un saprotamu tēlu.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.