Kampaņa “Apmānīts” 0

Jaunu kampaņu Britānijā uzsākusi radošā aģentūra “Superimpose Studio”, informē reklāmas aģentūru tīkls “The Drum”.

Reklāma
Reklāma
Veselam
Eksperti atklāj 5 uztura bagātinātājus, kuri šoruden glābs tavu imunitāti: nē, sarakstā nav D vitamīna
Veselam
ikdienā samazināt asinsspiedienu bez tabletēm? Kāda no šīm 7 tējām noteikti ir tavā virtuves skapītī
“Salīmēju ar līmes zīmulīti, salipināju kopā un kā tādu vārgu oliņu stiepu uz bankomātu”; sieviete izņem skaidru naudu, bet pretī saņem pārsteigumu 1
Lasīt citas ziņas

Plakāti ar divu atšķirīgu burgeru attēlu un uzrakstu “Apmānīts” novieti lielceļu malās Londonā, Līdsā, Liverpūlē, Mančestrā, Birmingemā. Salīdzinot biezu, sulīgu burgeru ar plānu, liesu, kampaņas vēstījums ir: “Mēs negribam breksitu kā plakanu burgeru!” Sākumā šo aģentūru esot nolīgusi kustība “Best for Britain” – uzņēmējas Džīnas Milleres vadītā pretbreksita grupa, ko tagad finansējot Džordžs Soross, vēsta euractiv.com. Taču pēc daudzām sanāksmēm un nespējas vienoties, aģentūras līdzīpašnieks Olli Olanipekuns pametis lielākos breksita pretiniekus. “Pārāk daudz bijušo politiķu un komunikācijas speciālistu pārāk daudz riņķoja ap to pašu politisko žargonu, ko dzirdējām iepriekšējā kampaņā,” savu aiziešanu paskaidrojis Olanipekuns. Tā vietā radījis savu kampaņu “Apmānīts” ar viegli uztveramu un saprotamu tēlu.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.