Karikatūras

Ēriks Ošs. No ātrajiem kredītiem atkarīgie

13. Saeimas komisijās deputāti sākuši diskutēt par reklāmas aizliegumiem un ierobežojumiem Latvijas mediju vidē, jo 12. Saeimai pieņemot grozījumus Patērētāju tiesību aizsardzības likumā, kas tostarp aizliedz reklamēt ātros kredītus, “likumdevējs nav pamanījis, ka vienlaikus nostiprināts aizliegums reklamēt jebkāda cita veida kreditēšanas pakalpojumus”. Latvijas Raidorganizāciju asociācijas pārstāvis Andris Ķēniņš deputātiem stāstījis, ka grozījumi minētajā likumā, kas stāsies spēkā šī gada 1. jūlijā, paredz aizliegt kreditēšanas pakalpojumu reklāmu televīzijā un radio, kas nozīmē, ka būs liegts televīzijā vai radio reklamēt iespējas preces vai pakalpojumus iegādāties kredītā vai līzingā. Aplēses liecinot, ka šīs reklāmas aizliegums radīšot aptuveni 15 miljonu eiro lielu finansiālo ietekmi, tostarp desmit miljonu eiro ietekmi radio un televīzijai.

Reklāma
Reklāma
“Hamās” paziņo par Ēģiptes un Kataras pamiera priekšlikuma pieņemšanu
TV24
Diskriminācija Latvijā? Advokāts komentē plānotos ierobežojumus
TV24
Maksāsiet ar karti vai “skaidrā”? Vai mēs varētu izdzīvot tikai ar virtuālo naudu
TV24
“Katru gadu naudas trūkuma dēļ zaudējam 4000 cilvēkus Latvijā,” Keris par veselības nozares postu