Karikatūras

Gatis Šļūka. Kā tas darbojas?

Tuvojoties 14. Saeimas vēlēšanām, arvien intensīvāka kļūst arī partiju reklamēšanās dažādos veidos. Politiķiem nākas pielāgoties arī jaunām formām. Piemēram, šoruden daudzi Latvijas politiķi izmanto sociālo platformu “TikTok”. Šajā vietnē lietotāji var publicēt un skatīties īsus videomateriālus. “TikTok” kopš 2018. gada, kad kļuva pieejams starptautiski, kļuvusi par vienu no visvairāk lejupielādētajām mobilajām lietotnēm pasaulē. Sākotnēji “TikTok” tika vērtēts kā mazu bērnu vai pusaudžu sociālais tīkls, videoklipi bija izklaidējoša satura. Taču tagad to lieto visdažādākā vecuma ļaudis, nopietnas organizācijas, iestādes utt.

Reklāma
Reklāma
VIDEO. “Rudens nāk, lācis saguris…” Kad ballītes galvenā zvaigzne sašļūk, soctīklotāji nespēj beigt smieties
Sasaukta ES ārlietu ministru ārkārtas sanāksme, kas notiks jau rīt
Neizdodas nolasīt kodu? Tad tev to nevajag! Kulinārijas blogeris sašutis par pārdevēja attieksmi veikalā
Brīdinājuma signāli, kurus nevajadzētu ignorēt: 8 pazīmes, kas liecina, ka restorāns nekavējoties jāpamet
Zinātnieki atklājuši asinsgrupu, kas visbiežāk sastopama ilgdzīvotāju vidū
Trīs dienas starp dzīvību un nāvi: sieviete izdzīvo pēc smagas auto avārijas un atklāj, kas viņu izglāba
“Mani pasūtīja…” “Positivus” apmeklētāja dalās nepatīkamā situācijā, ko viņai pret savu gribu nācies piedzīvot
TV24
“Kā krieviem – jo pretīgāk, jo labāk…” Okupantu “Shahed” droni nesuši jaunu problēmu Ukrainas spēkiem
Kokteilis
Astrologi nosauc vienu lietu, par ko katras zodiaka zīmes pārstāvji nekad neatvainosies
TV24
Vai jūsu sarakste ar mākslīgo intelektu var tikt izmantota tiesā? Skaidro zvērināts advokāts