Karikatūras

Gatis Šļūka. Kā tas darbojas?

Tuvojoties 14. Saeimas vēlēšanām, arvien intensīvāka kļūst arī partiju reklamēšanās dažādos veidos. Politiķiem nākas pielāgoties arī jaunām formām. Piemēram, šoruden daudzi Latvijas politiķi izmanto sociālo platformu “TikTok”. Šajā vietnē lietotāji var publicēt un skatīties īsus videomateriālus. “TikTok” kopš 2018. gada, kad kļuva pieejams starptautiski, kļuvusi par vienu no visvairāk lejupielādētajām mobilajām lietotnēm pasaulē. Sākotnēji “TikTok” tika vērtēts kā mazu bērnu vai pusaudžu sociālais tīkls, videoklipi bija izklaidējoša satura. Taču tagad to lieto visdažādākā vecuma ļaudis, nopietnas organizācijas, iestādes utt.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Šodien vārda dienu svin Ņina, Ninona, Antoņina un Oksana, bet uzvārda dienu – Kleini, Sirmie, Ceri un Verzes
TV24
Balodis: Lielākas šausmas ir grūti iedomāties. Es domāju, ka mēs atrodamies kaut kur tuvu Trešajam pasaules karam
TESTS. Kurš lielāks, garāks un smagāks? Ja esi pabeidzis pamatskolu, vairāk par 2 kļūdām pieļaut nevajadzētu
9 būtiski iemesli, kāpēc neturas nauda un kā to mainīt
“Māras Zālītes repostētajam plakātam uzrakstīju savu komentāru, bet tas uzreiz kaut kā “nodzisa”…” Gundars Āboliņš pauž skaidru nostāju par Stambulas konvenciju
Rīgas ielās gaidāmas izmaiņas! Nekad neuzminēsi, kas lielā daļā pilsētas tiks atjaunots par vienu miljonu eiro
Mājas
Vai dūmvadu var iztīrīt, kurinot apses malku, sāli vai kartupeļu mizas? Skursteņslauķis dalās ar vērtīgiem padomiem
Kokteilis
“Tādus kā tu no politikas piecu šāvienu attālumā jātur!” Ilze Viņķele publiski nopeļ Gati Eglīti
Veselam
Kas notiek ar jūsu organismu, ja katru dienu dzerat alu: izmaiņas, kuras uzreiz nepamanīsiet
“Kad gribas noparkoties tuvāk kasei, lai nav tik tālu jāiet” – auto Ķengaragā taranē “Rimi” sienu