Karikatūras

Gatis Šļūka. Kā tas darbojas?

Tuvojoties 14. Saeimas vēlēšanām, arvien intensīvāka kļūst arī partiju reklamēšanās dažādos veidos. Politiķiem nākas pielāgoties arī jaunām formām. Piemēram, šoruden daudzi Latvijas politiķi izmanto sociālo platformu “TikTok”. Šajā vietnē lietotāji var publicēt un skatīties īsus videomateriālus. “TikTok” kopš 2018. gada, kad kļuva pieejams starptautiski, kļuvusi par vienu no visvairāk lejupielādētajām mobilajām lietotnēm pasaulē. Sākotnēji “TikTok” tika vērtēts kā mazu bērnu vai pusaudžu sociālais tīkls, videoklipi bija izklaidējoša satura. Taču tagad to lieto visdažādākā vecuma ļaudis, nopietnas organizācijas, iestādes utt.

Reklāma
Reklāma
TV24
Vai tiešām darbaspēks Latvijā ir tik neizglītots? Komentē Sanita Upleja-Jegermane
“Viņi nāk, lai rosinātu mītiņu, radikalizētu situāciju,” Gruzijas parlamenta deputāts kritizē Baltijas un Ziemeļvalstu plānoto vizīti
Mūžībā devusies teātra un kino leģenda aktrise Baiba Indriksone
Kokteilis
FOTO. Horvātijas pārstāvis patīkami pārsteidz pasauli, atklājot savu Eirovīzijas favorītdziesmu