Karikatūras

Gatis Šļūka. Kā tas darbojas?

Tuvojoties 14. Saeimas vēlēšanām, arvien intensīvāka kļūst arī partiju reklamēšanās dažādos veidos. Politiķiem nākas pielāgoties arī jaunām formām. Piemēram, šoruden daudzi Latvijas politiķi izmanto sociālo platformu “TikTok”. Šajā vietnē lietotāji var publicēt un skatīties īsus videomateriālus. “TikTok” kopš 2018. gada, kad kļuva pieejams starptautiski, kļuvusi par vienu no visvairāk lejupielādētajām mobilajām lietotnēm pasaulē. Sākotnēji “TikTok” tika vērtēts kā mazu bērnu vai pusaudžu sociālais tīkls, videoklipi bija izklaidējoša satura. Taču tagad to lieto visdažādākā vecuma ļaudis, nopietnas organizācijas, iestādes utt.

Govīm zūd apetīte, apstājas kuņģis un… – “zaļā kursa barība” uzņem nelāgu pavērsienu
Veselam
Kas notiks ar tavu ķermeni, ja neēdīsi zupas – ļoti interesants fakts
Kokteilis
Kā dzīvot 20, 30, 40, 50 gadu vecumā? Sievietēm svarīgākās lietas katrā desmitgadē, rūpējoties par sevi
“Tagad vēl jo vairāk nebrauksim!” No jaunā gada mainīsies Jūrmalas iebraukšanas nodevas apmērs
Receptes
Ko tādu jūs, iespējams, vēl nebūsiet baudījuši! Recepte: medus kūka ar ciedru riekstiem
VIDEO. “Šī gada labākā Ziemassvētku reklāma!” Vai piekrīti soctīklotāju viedoklim?
Siguldā “nemieri” pieņemas spēkā – no amata atkāpusies pašvaldības priekšsēdētāja vietniece
“Dzelzceļa ierobežošana nav “zelta lode”!” Ierēdne skaidro, kāpēc nedemontē sliedes pie Krievijas robežas
Ziemassvētku dāvanas dārgākas par dzimšanas dienas? Cilvēki diskutē, cik plaši jāver vaļā maciņš svētkos
6/7! Jociņš, kas jauniešu vidū ir tik populārs, arī pieaugušos var pārsteigt…