Karikatūras

Gatis Šļūka. Zīmolvedība Latvijā

Dzelzceļa pasažieru pārvadātājs AS “Pasažieru vilciens” šogad maijā Patentu valdē reģistrējis preču zīmes “Vivi Latvija” un “Vivi”. “Pasažieru vilciena” pārstāvji informē, ka jaunu ritošo sastāvu pasažieri varēs sākt izmantot 2022. gadā, un līdz ar šo vilcienu saņemšanu būtiski mainīšoties “Pasažieru vilciena” sniegtais pakalpojums un identitāte. Elektrovilcienu interjera un eksterjera dizaina izstrāde, jauna zīmola izstrāde, vizuālās atpazīstamības vadlīniju jeb stila grāmatas izstrādes izmaksas esot 34 100 eiro, bet vizuālās identitātes ieviešanas komunikācijas stratēģijas izstrādes izmaksas – 7850 eiro. “Lēmums par pārzīmološanu pieņemts, jo tas ilustrēs pārmaiņas, uz kurām jau šobrīd ir ceļā “Pasažieru vilciens”, kā arī to jauno pakalpojumu kvalitāti, kuru piedāvāsim iedzīvotājiem turpmākajos gados,” pauž uzņēmums.

Reklāma
Reklāma
TOP 10 drošākās valstis pasaulē: trešā pārsteigs visus! Kur gribētu dzīvot tu?
NATO ģenerālsekretārs izsaka drūmu prognozi, kā varētu sākties Trešais pasaules karš
Kokteilis
Šīm 5 zodiaka zīmēm gads sākās grūti, bet labākais vēl tikai priekšā
Lasīt citas ziņas

Sociālajos tīklos ļaudis gan kaismīgi ironizē par izvēlēto jauno nosaukumu “Vivi”.