Karikatūras

Savienoto trauku princips

Šonedēļ notika Ministru kabineta komitejas sēde, kurā sprieda par Veselības ministrijas ierosinājumu aizliegt alus un vīna reklāmu televīzijā un radio laikā no plkst. 6 līdz 22. Uz sēdi bija ieradies plašs alkoholisko dzērienu nozares pārstāvju loks, kā arī sporta federāciju un raidsabiedrību pārstāvji, kuri pauda noraidošu attieksmi pret ministrijas iecerētajiem grozījumiem. Ražotāji teica, ka tas nemazināšot alkohola lietošanu jauniešu vidū, bet tikai radīšot vēl lielākus zaudējumus, piemēram, alus ražošanas nozarei. Bet televīzijas nozares pārstāvji nāca klajā ar paziņojumu, ka alkohola reklāmas ierobežojumi TV nozarei gadā radītu zaudējumus miljona eiro apmērā.

Reklāma
Reklāma
TESTS. Cik daudz tu zini par 4. maiju jeb dienu, kas mainīja Latvijas vēsturi?
Receptes
Latviska un izcila savā garšā! Sarkanbaltsarkanā svētku kūka
VIDEO: Pēteris Apinis un Juris Ciganovs – pirms 30 gadiem tika saspridzināts Skrundas lokators
“Vecāku mājas ugunsgrēkā sadega visi mani izglītības dokumenti.” Kā atgūt?
TV24
VIDEO. “Mums ir jādara vairāk, jādomā ne tikai par summām, kas veltītas aizsardzībai!” Intervija ar Vairu Vīķi-Freibergu
TV24
Meterologs brīdina: Kara dēļ atmosfērā nonāk gāzes un citas ķīmiskas vielas
TV24
Apals: Tie paši cilvēki, kas satraucas par Krimas piederību, nekad nav satraukušies par Abreni
TV24
“Lūk, 4 punkti, kurus nesaprot ne Kijivā, ne citās galvaspilsētās.” Ukrainas karavīru nosacījumi noturīgam mieram
Edgars Rinkēvičs: “Mēs neesam svešinieki, mēs visi esam savējie, mēs esam Latvija”
Stipras lietusgāzes un pērkona negaiss – svētku svinībās šodien piedalīsies “nelūgti viesi”