Karikatūras

Savienoto trauku princips

Šonedēļ notika Ministru kabineta komitejas sēde, kurā sprieda par Veselības ministrijas ierosinājumu aizliegt alus un vīna reklāmu televīzijā un radio laikā no plkst. 6 līdz 22. Uz sēdi bija ieradies plašs alkoholisko dzērienu nozares pārstāvju loks, kā arī sporta federāciju un raidsabiedrību pārstāvji, kuri pauda noraidošu attieksmi pret ministrijas iecerētajiem grozījumiem. Ražotāji teica, ka tas nemazināšot alkohola lietošanu jauniešu vidū, bet tikai radīšot vēl lielākus zaudējumus, piemēram, alus ražošanas nozarei. Bet televīzijas nozares pārstāvji nāca klajā ar paziņojumu, ka alkohola reklāmas ierobežojumi TV nozarei gadā radītu zaudējumus miljona eiro apmērā.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Agrāk viņas uzskatītu par raganām: 3 zodiaka zīmju sievietes, kas gandrīz nemaz nenoveco
Kad tas beigsies? Modra Konovalova nošauto suņu lieta tiek mētāta no iestādes uz iestādi
Kremlī aug panika: augsta līmeņa amatpersona atzīst, ka valsts ir tuvu pilsoņu karam
Kokteilis
FOTO. “Rūgts!” Latvijā jauns “karstais pāris” – slavenais Endziņš un influencere Sindija Bokāne
Masks vēlas “aizsegt” Sauli, lai mazinātu globālo sasilšanu, taču zinātnieki brīdina, ka pretrunīgi vērtētā tehnika var radīt katastrofālas sekas
Prātam neaptverami! Krāpnieki izdomājuši shēmu, kā latviešus atstāt bez pajumtes: viss sākas ar zvanu
Kokteilis
Horoskopi 6. novembrim. Ja pamanīsi jaunas iespējas – nevilcinies, rīkojies!
“Riktīga miskaste!” Automehāniķi izceļ automašīnas marku, kas sagādā viņiem galvassāpes
Kokteilis
FOTO. Pagājis tikai gads…Jurģis Liepnieks pēc sievas pāragrās nāves iziet sabiedrībā ar jaunu mīļoto, bet slēpj ko ļoti svarīgu
“Beidziet mānīt Latvijas sabiedrību!” Linda Liepiņa izplūst emocijās un “atmasko” dažus deputātus