Karikatūras

Savienoto trauku princips

Šonedēļ notika Ministru kabineta komitejas sēde, kurā sprieda par Veselības ministrijas ierosinājumu aizliegt alus un vīna reklāmu televīzijā un radio laikā no plkst. 6 līdz 22. Uz sēdi bija ieradies plašs alkoholisko dzērienu nozares pārstāvju loks, kā arī sporta federāciju un raidsabiedrību pārstāvji, kuri pauda noraidošu attieksmi pret ministrijas iecerētajiem grozījumiem. Ražotāji teica, ka tas nemazināšot alkohola lietošanu jauniešu vidū, bet tikai radīšot vēl lielākus zaudējumus, piemēram, alus ražošanas nozarei. Bet televīzijas nozares pārstāvji nāca klajā ar paziņojumu, ka alkohola reklāmas ierobežojumi TV nozarei gadā radītu zaudējumus miljona eiro apmērā.

Reklāma
Reklāma
Uzmanību! Pabrīdiniet bērnus un esiet paši gatavi – ceturtdienas vakarā šūnu apraidē izsūtīs brīdinājumu par stipru lietu
Lavrovs tikšanās laikā ar Rubio piedāvājis “jaunu ideju” miera panākšanai Ukrainā
VIDEO. No debesīm līst nauda: neparasts atvadu žests iedvesmo Detroitas iedzīvotājus
Putina plāns ir izgāzies: ASV prezidents pirmo reizi atklāti draud Maskavai, solot “nepatīkamus pārsteigumus”
Krimināls
Dubultslepkavība Pļavniekos – nošauts jaunietis un viņa māte; aizdomās turētais gājis bojā citā valstī
Oskars Zeiza ir atpakaļ! Izskatās labā formā un gatavs atkal enerģiski reklamēt degvielas uzpildes staciju
Mājas
Atvaļinājuma laikā sasirdzis bērns – vai var pārtraukt atvaļinājumu un atvērt darbnespējas lapu?
Kokteilis
Tev ir? 7 lietas, kas bieži sastopamas emocionāli inteliģentu cilvēku mājās
RAKSTA REDAKTORS
“Ko lai dara tie, kas dzīvo skolās?” Mamma satraukta par rīkotāju noteiktajiem apģērbiem dziesmu svētku mēģinājumā
Sinoptiķi piektdienai izziņo ekstremālu laikapstākļu prognozi